inkjet-laser

Jeg når altid dertil, at mine printerpatroner tørrer ind, og da der er 4 stk , er det ret dyrt at får den i gang igen.
Vil en laserprinter ha' samme problem ved lang stilstand ?

Jeg har PT. en Brother, hvor ikke bare patronerne, men slanger og formodentlig dyser er tørret ind, så den er ikke til noget mere.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Køb du bare en laser, de tørrer ikke ud da det er pulver den bruger som toner :-)

Spøg til side, har selv en billig farvelaser (Konica-Minolta) der nu er omkring 4år gammel og som i al den tid har printet 1-2 sider et par gange om måneden, kører stadigvæk på det første sæt tonerpatroner og har aldig haft nogle problemer med klatteri osv, det eneste den ikke kan lide er at samle det første stykke papir op når den skal printe efter lang tids stilstand - tror det kan være papiret det er blevet "småfugtigt" det fungerer upåklageligt hvis jeg lægger nyt papir i.

Før du køber så vil jeg i øvrigt anbefale at du kigger på hvad nye tonerpatroner koster..

-Hideout

Problemet er jo et resultat af for lidt brug, så prisen er ikke så afgørende, i øvrigt er det temmelig uoverskueligt med de priser, især da jeg ikke ved hvilken printer, jeg vil købe. Tænk, som jeg holder, har testet nogle, men kort tid efter, er det jo helt andre modeller, der er at få.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af lynæs på 10 sep 2011 15:08
Problemet er jo et resultat af for lidt brug, så prisen er ikke så afgørende, i øvrigt er det temmelig uoverskueligt med de priser, især da jeg ikke ved hvilken printer, jeg vil købe. Tænk, som jeg holder, har testet nogle, men kort tid efter, er det jo helt andre modeller, der er at få.

Erik, uanset hvilken test af printer, du læser om, så skifter det hver måned, hvilken der er den bedste. Jeg købte for to år siden en HP cololaser 1515N ( N fordi den bruges på netværk), den fungerer upåklageligt. Papiret kan godt blive lidt fugtigt, og derved kan printeren have svært ved at hente det første ark, når den har stået længe uden at blive brugt. Jeg har valgt en HP af den grund, at det er min erfaring, at den virker og virker. Så har jeg måske betalt lidt mere for den end, hvis jeg havde købt en billigere. Samsung har også en farvelaserprinter, som fungerer udmærket, til lidt billigere penge. Så hvis dit behov for udskrivning ikke er ret stort, kan den absolut også anbefales. Og så fylder den ikke ret meget på skrivebordet.

fase
Skrevet af lynæs på 10 sep 2011 11:57

Jeg når altid dertil, at mine printerpatroner tørrer ind, og da der er 4 stk , er det ret dyrt at får den i gang igen.
Vil en laserprinter ha' samme problem ved lang stilstand ?

Nej det har den ikke = skift du roligt til laser.

René

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis