Hvor ville i ligge rørene?

Hejsa Alle

Det er ved at være planlægning af rørføring tid.

Gulvene bliver opbygget med 220mm styrolit + 150mm styrolit + 100mm armeret beton med gulvvarme slanger i.

Hvor ville i trække kold og varmtvandsrørene i den sammensætning? Imellem 1 og 2 lag styrolit? eller skal man smide det kolde vand helt ned til jorden, og på den måde sikre at der hele tiden er koldt vand?

Og hvad med varmerør fra fyret(ikke gulvvarme pexerne self )? også imellem styrolitten eller?

Hvad siger de kloge?

Mvh
Morten


Mvh

Morten

Hejsa Alle Det er ved at være planlægning af... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ved du hvad Hr.Herluffe.
Jeg påstår ikke at du er snot-hjernelam. Kun at dit seneste indlæg kunne tyde på det.

1. Juel ønsker svar om placeringen af vand- og varmerør.

2. Og det svarer jeg på. Komplet med begrundelse for hvordan og hvorledes. Og bemærker at placeringen nok ikke har den store betydning.

3. Du kommenterer på mit indlæg.

4. Undertegnede og Peter Vester svarer og begrunder,

Hvad berettiger dig til at udtale: "Ja rigeligt - det er kun krakilere i små sko uden praktisk erfaring der giver sig til at kloge sig på den slags."

Når ingen af dine svar på nogen måder antyder at du har noget som helst at bidrage med.
Hvis du ved noget om ledningsføring i boliger?
Så fortæl om det! Forklar hvorfor dit forslag er det rigtige.

Indtil du begrunder dine indlæg lægger jeg dig i mappe DSED. (Dum Som En Dør) :o)
Nåda, så røg sikkerhedsventilen igen hva' - slap nu lidt af. Du må placere mig lige nøjagtig hvor du har lyst til. Der er iøvrigt forkert det du skriver - har givet mit bud på hvor den slags rør bør placeres, uden man automatisk for klasket mærkaten "krakiler" på rykken og fjolser sig med alt for meget unødvendigt arbejde.

Det er ikke godtnok Hr.Herluffe.

Hvis du ikke kan argumenterer for hvorfor dit forslag er det rigtige.
Så bliver du mappen. :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis