tændrørs spørgsmål



    jeg vil høre ang tændrør som lige købt thansen.er sat i ,men opdaget at de var lidt
    korter in de gamle ca 5 mm og med den lille stift.kan min ford mondeo 1.8 zetec e
    køre med dem.tændkablerne skal vel os være lidt længer for synes ikke de

    rigtig passer til.kan jeg enlig få kablerne som er længer eller hvad

 

19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har også eksperimenteret med tændrør til min 2.0 Mondeo fra Thansen.
Det har de slet ikke styr på og jeg gav faktisk mere ved Thansen end Ford kunne sælge de korrekte til.
Mit råd til dig: smid lortet ad H..... til og køb korrekte ved Ford. Jeg ville ikke turde satse motorens fremtid på forkerte tændrør.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det er altså lidt noget sludder, Thansen sælger Denso(mig bekendt) tændrør som er 100% ligeså gode som NGK eller for den sags skyld de Org. Ikke alt Thansen sælger er skrammel og da især ikke når det er mærkevare som f.eks Denso
Manden skriver jo netop, at Thansen rør er de bedste???

Men nu er jeg ellers mere for at bruge sten.
De små flade.

Jeg har haft tillid til, at de grossister der eksisterer, gør deres faglighed til en dyd. Hvilket de allerfleste også gør!
Da Hansen startede med knallert-dele, var dette også tilfældet, men remmen hoppede hurtigt af, da han parallel-importerede tvivlsomme dele fra uha-uha.
Denne trend er desværre holdt lige så højt som hans folks fantastiske marketing-metoder.
desværre er hans forretning begyndt at ligne dyne-larsens alt for meget.
At finde kvalitets-produkter blandt den vrimmel af 3-rangs skrammel er meget svært. Det gør det heler ikke lettere, når seriøse producenter lader deres underleverandører egenhændigt sprøjte varer ud, hvis kvalitet er sænket 3 søm på barren, med den originale forpakning. At købe f.eks. tændrør. som risikerer at være forkerte, for at spare 50 kr., og som udmærket kan adstedkomme en havareret motor, finder jeg betænkeligt. Hr. Hansen startede med gode hensigter, var på r... men tjente penge. Desværre har dollartegnene blændet hans sunde fornuft. Dem det går mest ud over, er dem er faldet for hans bling-bling - og det er synd.

 

Annonce
Trine Hansen er kvinde og mig bekendt også helt originalt indpakket.
René
Trine Hansen er kørt ud på et sidespor for mange år siden.


http://www.erhvervsbladet.dk/virksomheder/det-koerer-den-beskedne-bankmand
Gør hende vel ikke til Hr.
René
thansen.

er en udmærket butik. hvis man ved hvad man skal gå efter.
jeg har købt en ctek lader sx 4003. i thansen.

hvis man ikke ved hvad man skal have. så er det bøvlet og skidt.

men i assens er de ikke så store problemmer.!
med vare inkøb.!
Hej

Kvalitet eller ej, så ville jeg nok udskifte dem med nogle magen til de gamle - og derved sikre optimal forbrænding.

5 mm er ret stor forskel synes jeg.

Mvh. Simon

Selvgjort er velgjort! Eller... Det er i hvert fald billigere.

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis