Valg af gaskedel Baxi eller Vaillant

Hej

Jeg står og skal vælge mellem Baxi WGB og Vaillant ecotec exclusiv.

Jeg er meget i tvivl om vil derfor høre om du har nogle erfaringer med ovennævnte og kom gerne med en anbefaling af valg.

På forhånd tak

tellme

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har et Baxi WGB Det blev monteret for ca. 1 et år siden. Det har kørt uden problemer. Dog satte pumpen sig for ca. en måned siden. Og jeg fik montøren til at komme og sætte den i gang det tog ham 10 sek. Ud over det har der ikke været noget. Da vi skulle have nyt fyr stod valget også mellem BAxi og Vailant. Jeg valgte Baxi fordi det var en smule billigere og VVSeren sagde at han syntes de var lidt mere pålidelige end Vailant Men sagde også at Vailants var gode.
Jeg tror ikke det gør den store forskel hvad du vælger det er to mærker som er ret gode og de er nemme at få reservedele til.

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Jeg mener at WGB har 2 pumperl WBS modellerne har vist 1 prøv at tale med din montør om det. Hvilket fyr anbefaler han?

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis