transporter m tiptronic

hej jeg har en transporter med en tiptronic der kun fungerer i bakger fremad er det som hvis en manuel kasse gled i koblingen
Har hørt at det er en af de 9 magnetventiler som styrer tryk mv som er defekt eller hænger
hvor finder jeg en billig gearkasse som jeg kan skille ad og lære om dette problem og hvordan jeg løser det
ald seriøa hjælp er velkommen

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv her de kan nok gi et svar
http://www.vagcars.dk/phpbb/index.php
det har jeg prøvet det kunne elle ville de ikke for der er rigtig mange penge i lortet vi snakker mellem 50 og 100k især når man tænker på at det som regel er en magnetventil der skaber problemet hvor dyr kan den lige være
der bliver givet garanti på 30000km hvilket er uendelig lidt på en håndværker bil
jeg håber der kommer folk med forstand på tiptronic forbi her

Kun 100% er godtnok

når din tiptronic får tikser og opfører sig som en kælling er det tit og ofte en gummibælg ved 3 gear der er ved at gå så kan gearkassen ikke holde trykket længere.
hvis man fortsætter med at køre kan converteren beskadiges
det koster små 4000 og tager ca 3-5 timer det kan ordnes med bilen på lift u at afmontere gearkassen iflg min kilde
så derfor SMC og VW de sucks
de 4000 er mekanikerns inkøbspris
bilreparationer er blevet et taselv bord hvor os forbrugere betaler den pris man lige synes man vil ha

Kun 100% er godtnok

Hej
Har du kontrolleret om der er olie nok på gearkassen ? og på converteren hvis det er seperat !
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis