Historie fra det virkelige liv

Er i gang med at lave køkken. Skal have hjælp til strøm og ved ikke en kæft om strøm ud over at man kan få et ordenligt rap over fingerne og at det lyser fint om aftenen( og at det jeg skal have lavet, må jeg ikke selv (og vil ikke selv) rode med).  Tager kontakt til en lokal elektriker. Aftaler at han skal lave strømmen i mit køkken og lidt andre el ting... Kommmer han – Ja han stikker kort hovedet ind og giver mig noget kabel og beder mig trække 5x1,5 og 5x2,5 i min skunk. Smider også nogle grønne bokse ind til mig som jeg skal murer ind i vægen i køkkenet (jeg tror faktisk slet ikke jeg må det når jeg kigger på hvad der står på nettet). Anyway de er muret ind og jeg synnes det ser ok ud (jeg har jo ikke prøvet det før). Jeg rykker ham flere for at han skal komme og sætte tingene sammen. Han lover mig flere gange at komme forbi, men han kommer ikke som aftalt og ringe gider han heller ikke. En aftale er en aftale og service er at møde op når man har lavet en aftale ( i min verden). Fik fat i ham i går og fik at vide jeg JEG skulle ringe til ham her til morgen kl. 8.00 så skulle vi igen lave en aftale.

Ringer til elektrikeren her til morgen og får beskeden at kan kommer dags dato kl 12.00. Endelig, det er jo dejligt at nu sker der noget. Så ringer kan kl 13.30 og siger han ikke kan komme!!!!. Jeg bad ham blive væk. Hvad fanden er det for en indstilling. Forlanger en fed time betaling og skider på sine kunder. Det kan sgu da ikke undre nogen at håndværkere har et dårligt ry. Håber snart at der kommer nogle flere polakker, litauer....som ønsker at arbejde og som ikke røvrende kunderne på den måde. Det går fandme for godt i Danmark når nogen driver forretning på den måde.    

Nu står jeg uden ovn og kogeplade og kan sandsynligvis vente en uge inden nogen har tid.

Er der en elektrikker i nordsjælland som kan trække lidt strøm og sætte nogle stikkontakter op må i gerne sende en PM.
 

Er i gang med at lave køkken. Skal have hjælp til... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er altid frustrerende at skulle gennem fogedret, og kan oftest ikke svare sig. Fra mig bliver der ikke lavet noget uden der er deponeret det fulde beløb, så er pengene der dog. og vis jeg har overholdt aftaler får jeg dem også.

Kaludabyg.
Tak for gode råd og vejledning, og i de indlæg jeg har set altid god tone.
Altså for det første er en elektriker jo en installatør og ikke en rigtig håndværker så please lad vær med at lade din historie gå ud over os andre.
For det andet er der da mindst dobbelt så mange dårlige kunder som der er håndværkere. Men kunne da være sjovt at høre hvad alle jer der brokker jer sådan og sætter os over en kam laver. Er sikker på der også er dårlige histoerier med jeres jobs som ikke har det fjerneste med jer selv at gøre og som i sikkert ikke gider have dårlig omtale for.
Jeg følte mig da lige så pisset på sidst jeg havde været 15 min hos tandlægen eller havde sendt noget ind til kommunen og først fået svar 2 måneder senere efter utallige opkald. Fået min vægtafgift tilbage fra told og skat et halvt år efter bilen var solgt og betalt 1200 kr for 20 min hos en kiropraktor. Hvis jeg skar alle de mennesker der arbejder med disse ting over en kam ville jeg fandme have mange at være sure på
Jeg kan bare sige at personligt ville jeg være ked af at have kunder som ikke var tilfredse med mit job og det er i princippet underordnet om jeg var installatør, bager,frisør eller sælger. Min oprfordring er bare at gu fanden skal man broikke sig når noget ikke er ok og man skal også undgå at bruge dem der ikke har givet en god service. Frem for alt skal man forsøge at undgå at andre falder på røven. Så netop dette link. Måske er det en mulighed at kigge på noget sådan næste gang man skal brueg en håndværker.
http://www.anmeld-haandvaerker.dk/
Jeg kan bare sige at personligt ville jeg være ked af at have kunder som ikke var tilfredse med mit job og det er i princippet underordnet om jeg var installatør, bager,frisør eller sælger. Min oprfordring er bare at gu fanden skal man broikke sig når noget ikke er ok og man skal også undgå at bruge dem der ikke har givet en god service. Frem for alt skal man forsøge at undgå at andre falder på røven. Så netop dette link. Måske er det en mulighed at kigge på noget sådan næste gang man skal brueg en håndværker.
http://www.anmeld-haandvaerker.dk/
Annonce

When the going gets tough the tough gets going.
Hvis man lader sig pisse af af den slags ting, så kan man ikke lave andet end at skælde på konen og sparke hunden.

Jeg er styrmand og sejler med tankskibe. Alle ved jo, at tankskibe sviner som intet andet, ja faktisk trækker vi et sort oliespor efter os konstant, halvdelen af det vi har lastet pumper vi ud på rejsen. For at holde sporet intakt spuler vi tankene for at få det allersidste samlet sammen og smidt ud i havet. Det ved alle, der ikke har kendskab til at transportere olie. Inklusive chefen for SOK, Kontreadmiral Niels Vang, der i radioen juleaftensdag 2006 beskyldte mig og mine kolleger for at begå grænseoverskridende kriminalitet.

Heldigvis bliver man med tiden udstyret med et teflonlag på opfattelsesevnen, mentale ørepropper, et bull-shit filter og lidt humoristisk sans. Det er godt for både ægtefælden og hunden.

God weekend og god arbejdslyst. 27ºC lidt syd for Sardinien. Her kan man svede uden at overanstrenge sig.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis