Ecobatt ruller til krybekælder, eller?

Er 145 mm Ecobatt til isolering af 70 m2 krybekælder et ok/egnet valg.

Der isoleres mellem strøer c/c 80 cm opbundet med kobertråd.



 

Alternativet er Isover.

/Mulle


 

 

 

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nej jeg synes ikke Knauf, er velegnet, da det slet ikke kan hænge selv, indtil man får det bunden rigtigt op.

Der har også været problemer med Knauf, at de ikke har den tykkelse de skal have.

Jeg har lige efterisoleret, mit loft med Knauf ruller, de havde fuld tykkelse, og nemme at arbejde med, når de bare skal rulles ud.

Jeg har så prøvet dem, da jeg skulle isolere et nedsænket loft, der er de for besværlige, da de ikke kan holde sig selv oppe. (læs noget bløde og slaskede)

Jeg ville vælge Rocwool flexi bats, hvis jeg skal isolere noget, hvor det skal hænge selv, indtil man får det sikret...

mvh jens

Ps. hvis du har friskluftsventiler, så der cirkulere luft under dit gulv, skal du nok have lidt vindstopper, eks en 25 mm hård bats til at slutte af med.


 

Det bliver Flexibatts.

Pladerne skal skubbes ind enkeltvis og fragtes 10 meter for at nå fjerneste hjørne.

Med en frihøjde på 53 cm er der lagt op til et par fede dage ;-)


TAk for rådene

 

 

 

Meld hellere tilbage mulle 03 - når du er færdig med arbejdet.

Så vi kan være sikre på at du er kommet ud under åben himmel igen. :o)

Jeg har selv rodet en del rundt, i vores krybekælder.

Det er nu ikke så slemt.

Brug en engangskedeldragt, der er hætte på, samt en støvmaske, køb dem med ventil, så skal udåndingsluften ikke presses ud gennem filtret, og man generes ikke af masken.
Et par briller er også ganske rare at have, der kan jo drysse lidt ned.

mvh jens


 

Lortearbejde - men nu er det klaret og jeg er ude igen :-)

Det blev flexibatts som var nemme at arbejde med.

Men at Jens ikke mener det er så slemt, det begriber jeg ikke. At man ikke kan vende sig under strøer er for mig lidt trangt og uhandy stilling ;-)


/Mulle

 

 

 

Lortearbejde - men nu er det klaret og jeg er ude igen :-)

Det blev flexibatts som var nemme at arbejde med.

Men at Jens ikke mener det er så slemt, det begriber jeg ikke. At man ikke kan vende sig under strøer er for mig lidt trangt og uhandy stilling ;-)


/Mulle

 

 

 

Glimrende.

Men hvad med vindafdækningen. Bliver det så næste week-end? :o)
Du er heldig du kan komme ned i din krybekælder..

Vores hus har krybekælder under en del af huset, dvs der er nok under det hele men en del af huset er den for lav til at krybe i. den del der er rigelig høj til at krybe i er der faldet noget isolering ned, så når det er rigtig koldt kan man ikke sidde i den ene side af sofaen pga kuldestråling, det ville jeg rigtig gerne ned og fixe, men der er ingen nedgang, hvad gør man så.
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis