Pergo laminat gulv - knikke lyde

Hej

Har fået lagt gulv af et firma xxx.

Hvor de har lagt pergo laminat gulv.

med en silencer underlag.

Der er så et sted hvor man kan stå på det ene hjørne af pladen og lave knikke lyde...

Dette sted er så stuen så det går mig lidt på...

Skal de komme ud og pille det op igen eller hvor meget kan man forlange i denne situation?

Kan man gøre noget så knikke lyden forsvinder? det opstår af gnidninger mellem to flader så vidt jeg kan se... ligger lige foran en franksdør så man går forbi området.

mvh den fortvivlede

en side ting ved montering af loft lamper hvilken skrue benyttes så når det træloft på den anden side er der nemlig dampsspærre den skal man nødig lave huller i? kan 10mm skrue godt holde en lampe fart tænker på sådan en med 4spot på en stang?

denne jeg har købt?
`
http://lampenetto.dk/spot-light-4/54934-17-15-massive-spot-bright-loftlampe-358.html?sort=prices
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror knirkelyden kommer fordi selve gulvet gnider imod et bundstykke eller lign. Det burde en fagmand være opmærksom på når han ligger det. Jeg vil nok mene at gulvmanden skal løse problemet.

Din dampspærre er i forvejen hullet fra det brædderne er skruet eller sømmet med. Men selvfølgelig er der ingen grund til at lave flere huller. Jeg ville mene at 10 mm er nok du kan evt. pensle skruerne med en smule PU lim inden du skruer dem i så er der større chancer for at de holder til lamperne.

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Du kan evt. ringe til firmaet som lagde gulvet, og forhøre dig, det er altid nemmere når man snakker pænt til hinanden osv.

Har de lavet noget opretning til gulvet eller er det lagt oven på beton? - dog har Morten garanteret ret i at gulvet støder på et sted, evt. mod bundstykket- det er ikke en fejl der tager lang tid at rette, ham der har lagt gulvet ved sikkert også hvor han skal kigge efter manglende obligatorisk luft

/Jonas
de var ude med en rette skinne og tjekke underlaget beton... og de sagde det var lige nok så de gik i gang efter weekenden.

Hvor der kom "silencer" underlag lyddæmpende materiale og så pergo gulv ovenpå.
Det er svært at sige- ring svinene op og forklar din sag, jeg er sikker på de gerne vil udbedre fejlen.
ja har os været ude at snakke med dem og de vil tage ud og vurdere...men et nytlagt gulv skal da ikke pive når man går på det...men nu må vi se..
Det skulle det jo helst ikke, men mon ikke de finder en god løsning.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis