Mega modeldampmaskine ...

...kan du se opbygget fra start til slut med støbning og bearbejdning af de enkelte komponenter og det hele !

http://kelds.weebly.com/fra-start-til-slut.html

Mvh
KSor

Mvh
KSor, Århus V
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Han er lidt kult! Fint lille værksted du har dig, det minder meget om mit hvad indgår dine metalmaskiner.
Støber du selv? Jeg går og roder en del med LFC for tiden, med meget varierende udfald. Har lige pakket et emne der skal støbes ved lejlighed, da jeg er ved at flække en cnc-fræser sammen.
Jeg har længe gået og overvejet selv at lave hurtigskiftholder, så det var meget fint lige at se dit projekt - hvordan skrider det frem?

Peace through superior firepower.

> Thygesen
Jeg er kørt lidt fast i vedligehold af huset - rygproblemer - så det projekt ligger stille.
Jeg har bestemt mig for IKKE at gå igang med andet FØR det er færdigt.
Jeg SKAL igang med at støbe, men først skal smelteovn laves - afventer husvedligehold færdiggøres.

Hvad er LFC ?

Mvh
KSor, Århus V
Lost foam casting, jeg kan støbe op til 10kg emne i alu, men vel og mærke ikke med lige stor succes hver gang, så jeg øver mig.
Ja, hver ting til sin tid, hvis det regner ind må hurtigskifteren vente

Peace through superior firepower.

en fin pedersen fræser. den model har jeg stået med nogle fræser opgaver.
en elsket maskine.

pas godt på den.
Ja, den er udmærket - meeeen skulle jeg købe i dag ville jeg nok vælge en programmerbar.

Nu er jeg ved at have ryddet op fra vedligehold af huset, så skal bryggerset lige ryddes op også, og SÅ er det værkstedet ige - fræseren skal have "nyt" knæ med svingbart fræseplan - se evt. her.

Mvh
KSor, Århus V
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis