Vildt billige energispare pærer!!!!!! www.elpære.dk

Hej med jer.

Vil bare lige give denne adresse videre

elpære.dk

Jeg har lige sparet 60% på indkøb af 20 Osram energisparerpærer og LED pærer i forhold til andre internetbutikker.
Der er godt nok meget!!

Bare et tip - hygge
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
SE MIG....... SE MIG......
læs venligst regler for brug af Lav-det-selv.dk

Endnu en reklame for egen forretning.
Jeg ved godt det koster lidt penge at reklamere på en ordentlig måde.
Men nu har du endnu en gang ødelagt et super forum med ubrugelig reklame.

"mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Når man ser sådanne nassereklamer for egen geschäft, konkluderer jeg, at produktet og vilkårene er så sløje, når man ikke kan klare sig i almindelig konkurrence.
Havde du så i det mindste spillet med åbne kort og vedstået at du reklamerer for egen sag for at rage skillinger til dig på nærværende medlemmers bekostning, ville det have været lidt mere "spiseligt". Så vidste alle, hvad det handlede om, men den med at påstå, at det er et godt råd til omverden, er simpelt hen så kvalmt.
Her giver vi efter bedste evne råd, tips og vejledning til hinanden uden at spekulere i egen vinding.

Med venlig hilsen
ktm

Jeg kan overhovedet ikke se nogen besparelse på de pærer i forhold til i alm. byggemarkeder.
Puha, jeg er virkelig ked af at jeg har gjort nogen herinde så sure. Det var bestemt ikke meningen at genere nogen, og jeg skal virkelig beklage dette. Det er ikke min virksomhed, men kender dem rimeligt godt og syntes de har gjort et godt stykke arbejde (og jeg fik mine pærer til en rigtig god pris sammenlignet med andre steder på nettet).
Igen skal jeg beklage . Er der en moderator på dette forum, kan denne tråd selvfølgelig bare slettes.
Der kommer ikke mere herfra
Rigtig god weekend til alle.
Er det tiltænkt eller ufrivillig morskab at linket ikke virker ?

Tænk at oprette en profil alene for at reklamere for eget produkt og så lægge et link ind der ikke virker. Sådan Johan

Annonce
Skrevet af Novo på 03 sep 2011 14:20
 (og jeg fik mine pærer til en rigtig god pris sammenlignet med andre steder på nettet).

Tror du også at vi andre kan få varerne til venne/nabopris?
Kom dog med eksempler på de specielle priser du har!!

Du er ikke den første, der kommer med sådanne golde anprisninger, og derfor bliver du hylet ud, når det igen, igen igen opdages. Du følger så 100% det helt sædvanlige mønster for nassereklame og vi MORER os, når vi igen fanger sådan en som dig. Især afslutningen, med den fornærmede attitude, er vældig symptomatisk og meget morsom!! 

Du kan også hyre et bureau, til at placere den slags nassereklamer på alle mulige sites. Et godt råd til dig i den forbindelse er, at du skal sørge for at man bruger lidt forskellig tekst, idet du ellers bliver afsløret lynhurtigt!  Så fik du alligevel gavn af LDS med det her gode råd!

Vi andre deler ud af egne, ofte dyrekøbte, indvundne erfaringer og deler ud af disse, uden smålig skelen til egen vinding. Sådanne erfaringer kan man stole på og undertiden bruge til noget. 
Hvis vi vil læse reklamer, er der bannerreklamer her på sitet, som jeg undertiden benytter mig af, f.eks. den med Grus Direkte, som jeg for nylig har haft glæde af ifm en mindre opgave. Levering fuldt i overensstemmel iflg. aftale og præcis placering, ganske som aftalt. Se det er en reklame, man kan bruge til noget! 

Med venlig hilsen
ktm

Ja, det er godt nok billiget, hvis altså man har set det dyre. Jeg må så beklage, det har jeg ikke.

Mvh Thomas Hansen

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis