Swedoor bundstykke - hjælp

Billede funktioner virker ikke rigtig så har vedhæftet dem som links i bunden

Har fået monteret swedoor i huset med flexkam.

Men har ikke fået sat bundstykker i så vil lige hører er der standard bundstykker man bare sætter i.

Har fundet overstående på swedoor hjemmeside vil gerne have monteret "almindelig bundstykke i eg" men hvordan finder jeg det korrekte bundstykke måler man bare fra kam til kam?Har fundet en tilfældig hp : http://www.traelasten.dk/WebShop/Doere_vinduer_og_porte?GroupID=73&ArticleID=1524
type 300

Så det mål jeg har mellem kammene svarer til en af disse bundstykker? hvordan sættes de så normalt fast er det med silicone?

vedhæfter lige nogle billeder af overgangene.OG så ved mine rationel vinduer/teresse dør hvordan afslutter man typisk her er det med fuge eller liste?
Billede funktioner virker ikke rigtig så har... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan med lyd i en dør uden bundstykke?
Skrevet af Always på 31 aug 2011 12:01
ok vil jeg lige gøre...er man gået væk fra at lave bundstykker i nyere huse?

Vil helst have skinner hvor der ikke er synlige skruer ...men er lidt i tvivl om det selvklæbende skinner fungere?

er der systemer som er bedre end det selvklæbende skinner.

Ja, man laver jo trin fri passager i dag.

Jeg har gode erfaringer med de selvklæbende skinner.

Ja, men kræver at fastholdelse af skinnen monteres under gulvet, så er udelukket i dit tilfælde.

Det er mange år siden man droppede bundstykkerne. De er vel nærmest kun til besvær.


?? ??
Du kan sagtens finde et bundstykke der lige er til at montere. Jeg har sjældent set en indv. dør uden et bundstykke, men also...

Jeg ville nok foretrække en liste ved din terassedør, da en fuge hurtigt bliver fyldt med støv og bliver "grim"
takker vil jeg forsøge har kigget på wallmann gulv profiler
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis