Suzuki FZ50

Hej

Jeg har en Suzuki fz50 som har et lille problem..
Når jeg kører i lang tid med full speed (lange lige veje) gasser den automatisk ned og går ud, hvis jeg ikk slipper gassen og tager lidt chokker på :S

nogle gange bliver jeg nød til at køre med chokker på hele tiden ellers går den ud.

Hva kan jeg gøre ?

Hjælp
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at rense din kaburator  benzinhanens filter  og udluftningen i benzin dækslet.
Ellersw et flot navn du bruger her på LDS. men pas hellere på at vi ikke driller dig i al godmodighed
For der kunne jo også stå DansDiller
Haha
Det er et gammelt navn jeg altid har kaldt mig på forums

På min benzinhane har jeg 3 valg muligheder..
1.RES
2.PRI
3.ON

Jeg ville mene den skulle stå på "ON" men hvis jeg sætter den på PRI kører den uden problemer, men så drypper den bare lidt benzin ud af kaburatoren... ?!

Hvad skal den stå på ?
Ja jeg ville nu også mene det skulle være ON, men pri står nok for primær lige som res står for reserve.
Og som Hans skriver så skal du have tjekket din svømmer og nålen i samme.
Har kigget på svømmeren og har fikset den så den ikk drypper på "ON" men på "PRI" drypper den stadig :/

Skrevet af dandillers på 03 sep 2011 12:54
Har kigget på svømmeren og har fikset den så den ikk drypper på "ON" men på "PRI" drypper den stadig :/


Hvis din kabonade drypper så er det altså indstillingen af svømmeren det er galt med, det kan være pakningen imellem svømmer hus og kabonaden, men det er sjældent at den fejler noget
hvis benzinhanen står på prim og kapuen stadig drypper.!
så er det sikkert pakning i hanen der er utæt. (hanen er benzin våd).?
Ja den drypper jo med benzin..
Så det kan være pakning i hanen der er utæt ?

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis