Voss ovn varmer slet ikke

Et Voss komfur model Elk 664-1 med mindst 8 år på bagen holdt i går op med at varme i ovnen. De keramiske kogeplader virker som de plejer. Jeg kan tænde lys i ovnen og jeg kan få varmluftblæseren til at køre. Men varme og grillvarme er der intet af, helt koldt. Er det ikke mærkeligt at det hele bare er stoppet, mener det virker meget uheldigt at alle varmelegemer er røgt på samme tid?

Nogen der har en ide til at få den til at virke igen?

Mvh.
Kenneth

Et Voss komfur model Elk 664-1 med mindst 8 år på... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du ellers har skruet samlemuffen ordentlig sammen, på indiskutabelt gode ledningsender, må der være en kortslutning i varmelegemet.
Godt nok ærgerligt!

Med venlig hilsen
ktm

 

Hejsa..
Træls.... men.. du har ikke ødelagt noget der ikke var ødelagt i forvejen. men at din ovn bliver for varm er der nok ingen tvivl om. det kan være din termostat der ikke slår fra, dine varmelegmer der bruger for meget strøm, samlemuffen du ikke har fået spændt, men du er nok der hvor det koster en el_mand, der kan måle lidt amp. i kredsen..ikke altid det lykkedes, men vi forsøgte.. ;-) Mvh Jan J
OK, jeg er godt tilfreds med at vi prøvede.

Igen tak, gutter, også fordi I ikke lokker mig ud nogle vilde ting som kan være farligt.

God weekend:-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis