20.000kr dusør!

Mangler du til nyt køkken eller carport?

Maskinmester søger job. Kort om mig selv: Siden jeg blev færdiguddannet har jobsøgningen kun givet mig skrivekramper. Jeg er i et godt løntilskudsjob som maskinmester, men nu skal SUlånet tilbagebetales så jeg står med et rådighedsbeløb på 650kr/md!! Hvis nogen kan hjælpe mig i job på den ene eller anden måde, vil jeg være evig taknemmelig.
Jeg er lærenem, positiv og god arbejdskraft. Som sagt arbejder jeg i løntilskud(fuldtidsjob til dagpengesats) og jeg har taget et merkonomkursus, så jeg har ikke bare siddet på den flade mens jeg har været ledig

Jeg søger job øst for holbæk og nord for køge. tlf 51558067

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske du ikke har bemærket det, men dit indlæg har ingen relevans for LDS, her laver vi tingene selv.
"Over hækken -uhøjtideligt debat-forum hvor ordet er frit"

Relevansen er der, om end indirekte. Mit køkken består pt af 3 ikea moduler uden indmad og et komfur der ikke er tilsluttet. Det er svært at gøre det selv uden en krone på lommen

ps: Jeg arbejder principielt ikke sort, og jeg har ikke lyst til at slå min karriere ihjel endnu.
Det burde ikke være så svært, at komme ud at sejle som maskinmester ? ;-)

v.

laura
hvis du kan give 20.000 kr i dusoer er der vel ogsaa penge til at lave dit koekken faerdig???? proev job index,,, der er flere der mangler en 1 eller 2 mester, ,,,, uden betaling........men man faar penge for det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! held og lykke
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis