Termostat uden føler

Hej

Jeg har en normal Danfoss termostat til radiator hvor der er sådan en føler i, der selv kan lukke for vandet, når det er blevet varmt.

Er det muligt at fjerne føleren inde i sådan en, eller kan man købe en termostat hvor der ikke er føler i?

Jeg mangler en mulighed for at skrue op og ned for sådan en termostat, men uden at den kan regulere sig selv. Er der nogen der kan hjælpe mig lidt videre med det?

/Bibihest

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det du faktisk søger er en kugleventil eller en gl dags radiator hane hvor at du selv bestemmer hvornår den skal lukke
Det nemmeste ville nok være at skifte termostaten ud med en kugleventil

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Skrevet af golf1985 på 24 aug 2011 11:44
Det du faktisk søger er en kugleventil eller en gl dags radiator hane hvor at du selv bestemmer hvornår den skal lukke
Det nemmeste ville nok være at skifte termostaten ud med en kugleventil
Der er sådan en kugleventil i forvejen, men den er ikke præcis nok til at jeg kan styre det ordentligt. Den er temmelig stram, så der er enten lukket eller for meget åbnet.

Der er i forvejen sådan et ventil til et termostat som jeg lettere kan komme til, så det bedste ville være at sætte noget derpå. Har ikke mulighed for at sætte noget nyt ind desværre. PT. sidder der noget styring på ventilen, men den ville jeg så pille af da styringen er meget dårlig og vil derfor hellere kunne styre det manuelt.

Ved ikke om det er muligt at få sådan en termostat uden føler, eller lave noget, men jeg håber.

Man kan absolut ikke se noget på det sorte billede du har sendt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis