Parkeringsbøde

hey

Min kæreste skulle liiiiige også nå i Bazaren ud over hendes andre gøremål. 10 minutter over tiden på p-skiven gjorde vel ikke noget.... men jo. Der stod en P-vagt og udførte sit job, og han havde griflet de nødvendige ting ned på girokortet.
Og dog.... han har sgu skrevet et 8-tal i stedet for et 9-tal som et af cifrene fra nummerpladen! Kan dette have nogen betydning? Kan man uden risiko lade være med at betale bøden...... ?
Det skal dog siges at min kæreste også mener at han tog et billede, men i princippet er det jo ikke vores bil han har registeret på girokortet!

Ser frem til jeres kommentarer

mvh
Jan
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
i kan jo tage chancen, hvis i ikke betaler girokortet sender de det med posten uden gebyr, hvis i modtager det har de kigget på billedet, hvis der ikke kommer noget med posten slipper i fri
Normalt tager de billeder af bilen forfra, bagfra og et hvor man ser bøden sidder i ruden. Såeeh mon ikke de ville kunne overbevise en dommer om, at bøden vedrører jeres bil, skrivefejl eller ej.

Og der er jo også sket en overtrædelse af parkeringsreglerne, så bøden er jo berettiget (selvom det kun var 10 min. over). Pudser lige glorien ;-)
Betaler den nok også,- sådanne selskaber er jo ikke ligefrem kendte for at sende den første rykker uden at tage sig grundigt betalt for det. Men synes sgu det er lidt komisk at han noterer det forkerte nummer ned.
gebyret skal værre korrekt udfyldt før det er gyldigt. gem den men betal den ikke.

Jacob
hej jacob

Er du sikker?
Er der ikke også noget med at første rykker er gratis? Sådan var det da førhen.
 Så kunne nan vel lige så godt vente og se tiden lidt an

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis