Adeso underpap - driller lidt (klæbning ved trekantslister mod stern)

Hej,

Endelig i søndags fik jeg taget presseningen af mit tag på mit skurprojekt og lagt underpappet - som er en Adeso fuldklæbende underpap.

Gjorde som i vejledningen - smurte med primeren (føj for en stank!) - og lod den tørre i knap 5 timer for mit tilfælde (der stod 3-6 timer). Derefter blev der lagt de baner underpap der skulle til... 

Det ser ud til resultatet blev rimeligt godt - undtagen på mine trekantslister op mod sternen - der har pappet ligesom ikke klistret (på trods af der også var primer på der). Derimod er er gået løs der.... 

Jeg overvejer lidt hvordan jeg kan lave en feberredning på det nu? Nogle forslag? Det virker til et eller andet er gået galt.... muligvis har jeg ikke fået presset nok på trekantslisterne (og det regnede jo en omrking 8 timer efter jeg var færdig.... ) - så ved ikke om det er der den ligger.

Min overvejelse går lidt på at sømme underpappet fast på trekantslisterne så vidt muligt (altså smide et søm i hele vejen rundt langs med sternen. MEn er der ellers andre forslag til hvorledes jeg kan fikse det?


0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis