hjælp med bioklip på havetraktor.

Hej

jeg har en gammel murray havetraktor, der sidder 2 enkelte knive i klippebordet, min svoger sagde at man bare kunne købe nogle knive til bioklip og så lukke udkast hullet til og så ville den have bioklip, er det virkelig så enkelt og hvis ja hvor kan jeg købe de knive henne?

Grunden til at jeg vil have det er at nu hvor den kaster det ud af siden smider den det sommetider over hvor vi har granit skærver og en opsamler er nok temmelig dyr til sådan en.

håber der er nogen som har lidt forstand på det.

Mvh. Brian
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Brian

Det er rigtigt hvad din svoger siger.

Du kan prøve din lokale sælger af havemaskiner, jeg ville nok tage de gamle knive med så han kan se størrelsen på dem.

Mvh Goldek

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Knivene alene gør det ikke, skjoldet skal også være udformet så det kan bruges til bioklip. Jeg har selv en traktor, hvor jeg har lavet en klap til hullet, men den får græsset til at hænge oppe i skjoldet, og så falder det ned i store klumper, hvilket resultere i at traktoren næsten går ud. Og det er lige meget om græsset er helt tørt, lidt fugtigt, kort eller langt.

Selvfølgelig kan det være din ikke har de problemer, det var blot en lille oplysning.

Mvh Thomas Hansen

Hvordan ved jeg om klippebordet er udformet så det passer til bioklip?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis