Puch maxi styr vil ikke dreje? Sand i lejerne? HJÆLP SØD PIGE

Hvorfor har jeg så svært ved at dreje med styret på min puch maxi?.. den har ik været sårn altid, det er kommet for nyligt. og det er virkelig svært at køre med, når den næsten ik vil dreje til højre pga det.. hjælp? nogle siger det er sand i lejerne.. ehm what? 

 Altid Puch <3

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og hvordan skulle det sand så lige komme derind ? Næh dem der siger sådan har nok snarer sand imellem ørene !
Det kan være lejerne der er knust, så kan det godt lyde som om der er sand / grus i lejerne, har du styrlås på og der har været forsøgt at brække den ved at dreje hårdt på styret / hjulet kan lejerne godt have taget skade at den behandling.
Der er ikke andet at gører end at du triller ned til knallert reperatøren og får skiftet de lejer
Det lyder som om du skal have et sæt nye styr fittings monteret.

Det vist sådan nogle her :
Når fedtet ved kuglerne går væk kan kuglerne ruste også kan de lave buler i banerne som gør det sværer at dreje. Det sikkert det som er sket på din.

Det vist lidt svært at sætte sådan nogen i så det nok bedst og finde nogen der kan finde ud af det.
det er pidssenemt ligesom på en cykel
og relativt billigt dele koster ikke over 200,- nu er det godtnok længe siden jeg har haft maxi.
men det er nok en af de mest simple knallerter der findes
få den bror eller far til at skifte lejerne
tit er det osse gruber i lejebanerne som gør at det går træls
du kan gøre dem gangbar ved at spraye kædefedt ind i revnen mellem lejerne mens du bevæger styret med knallerten på støtteben

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis