Hjæææææææææælp til bosch opvaskemaskine søges

Er det mon et klogt hoved inde på dette forum, der måske ved, hvad der er galt med min bosch opvaskemaskine: 47 524 (8205)

Problemet er, at maskinen ikke tager nok vand ind (der er vandtryk og heller ikke noget glat med aquastop), men den står bare at snurrer.
Jeg satte den på 65 grader i går, men den vaskede ikke. Den er automatiske hoppet over på skylleprogram, og jeg kan ikke få lov til at lave reset.

Mange hilsner
Lone Helleskov

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis den ikke tager vand nok ind kan det være magnetventilen, der er defekt, eller det kan være der er samlet kalk etc i vandtilgangen. Det sidste checker du ved at tage slangen af og kigge i lysningerne. Det sidder muligvis en lille si, der skal renses. Er det magnetventilen skal du have maskinen ud og finde den. Den sidder inde i maskinen og kan sandsynligvis findes ved at følge røret fra vandtilgangen. Der sidder to ledninger på den. Jeg kender ikke din masine, så det er lidt svævende besvarelse.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hvis den ikke tager vand nok ind kan det være magnetventilen, der er defekt, eller det kan være der er samlet kalk etc i vandtilgangen. Det sidste checker du ved at tage slangen af og kigge i lysningerne. Det sidder muligvis en lille si, der skal renses. Er det magnetventilen skal du have maskinen ud og finde den. Den sidder inde i maskinen og kan sandsynligvis findes ved at følge røret fra vandtilgangen. Der sidder to ledninger på den. Jeg kender ikke din masine, så det er lidt svævende besvarelse.

Chr.

Chr.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis