fiks en rusten stol. Hvordan?

Synes lige dette var det eneste sted jeg kunne poste mit spørgsmål.

Jeg af mine venner har nogle stole som dem her: http://javamanden.dk/til_salg.htm

Men der er begyndt at få lidt rust så jeg tænkte på om det ik bare var at give dem en tur med stål børsten og så noget krom spray og en lak eller hvordan ville i få dem til at se ud som ny?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan ialfald ikke købe crom på dåse, du kan købe en sølvgrå maling. Og så er det altså ståluld der skal til så du ikke beskadigere mere en hvad godt er.
Mon ikke det er ligeså billigt at købe de fem på den annonce du henviser til - hvis han nu er så forelsket i de stole.

Og så sparer han bøvlet med at prøve at fjerne rust fra krom - det bliver aldrig som nyt.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Tak for jeres svar.

Jeg har nu fortalt ham hvad der skal gøre og vist ham hvad han kan købe dem for så må han selv vælge.

Men hvis ståluld er løsningen hvornår og til hvilke opgaver er en stål børste så go til?
Du skal nok igang med noget slipol eller lignende, der er en vis mulighed for det virker.. Men kromen skal sidde ordentlit fast... det gør dne ikke latid på de billige modeller.

MVH Njord

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også