Flytning af vinduer og evt. efterisolering

Hejsa
Vi har et typisk Høm-hus fra 1973, hvor vinduerne trænger til udskiftning. På en stor del af huset er der en ydervæg af mursten, mens der ved en del af vinduerne er træ og tykkelsen er noget mindre. Vi ville gerne flytte vinduerne ud, så de kommer tættere på murstenene og vi derved får lavet en dybere lysning, hvor der vil være plads til gardiner/persienner + insektnet.

Er det noget man kan? Og hvordan? Hvad skal vi være opmærksomme på?


Hejsa Vi har et typisk Høm-hus fra 1973, hvor... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er sikker på af www.hoemhuse.dk kan hjælpe dig med råd ang udskiftning af vinduer. Jeg har selv haft fat i Høm Huse, da jeg skulle reparere mit tag, og ikke kunne finde ud af hvilke tegl der var brugt. Mit Høm Hus er fra 1975 og jeg indgik en aftale med Høm Huse om et nøgle færdigt hus. Der har aldrig været noget med mit Høm Hus, og jeg er super glad for det.

Jeg har, som nævnt tidligere, haft skiftet mit tag, og har snakket med Høm Huse, og de har hjulpet mig med at skaffe tilbud og kontrollere det.

Først fik jeg et tilbud fra en håndværker, en lokal håndværker, da jeg gerne vil støtte lokal området. Høm huse sagde, at tilbudet var alt for dyrt og det måtte jeg ikke vælge. Jeg fulgte deres råd, og fik tilbud nr 2, som var 16.000 kr billigere for de præcis samme tegl. Under samtalen med Alexander, rådgav han mig til en efterisolering af loftet, når nu taget var taget af huset, hvilke jeg ikke selv havde tænkt på. Da jeg jo havde sparet 16.000 kr, havde jeg råd til at få loftet efterisoleret.

jeg er super taknemlig for den hjælp jeg fik af Høm Huse, og er rigtig glad for at bo i mit Høm Hus. Hvis jeg stod og skulle vælge nyt hus i dag, ville jeg vælge et nyt Høm Hus. For tænk en gang, at det skulle være muligt, at kunne få gratis rådgivning 38 år efter min far købte huset.
Ja, med det antal gange høm huse er nævnt i det indlæg, er det vist ret åbenlyst at denne bruger er oprettet for at smide lidt reklame for netop høm huse.
Tjah man kunne fristes til at tro at der er tale om et HØM HØM hus
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis