Billeder

Kunne det ikke være en mulighed for at up-loade billeder?

Tit er det lettere at forklare ting sammen med et billede - og der bliver jo forklaret en hel del her........... tongue

SMC
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ThomasB (bruger på siden) har for lang tid siden lavet så man kan lægge billeder ind.

Gør følgende:

1. Gå ind på http://www.2ma2.dk/lav-det-selv/upload.php3

2. Vælg et billede, fra din computer.

3. Tryk på upload.

4. Kopier den "fede" tekst ind i dit indlæg her på lav-det-selv.dk.

Så enkelt er det

Mvh. Jørgen
PS: Problemet bliver løst når vi går over til den ny udgave af LDS

Med venlig hilsen

Jørgen
Han er da vist ikke helt tovlig ham Thomas.

Jeg glæder mig meget til billeder bliver mere udbredt på LDS. Så bliver det til et super-super-super forum.

Hvornår kommer det nye LDS på Jørgen?

MVH Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Det er ThomasB der u/b har påtaget sig opgaven, da jeg ikke har så meget forstand på denne del.

Vi har kørt en masse test og ændringer i layout, så jeg vi tro efter ferien.

Men husk det er fritidsarbejde, så det er lidt efter hvor travlt vi alle har på arbejde. Men det endelig layout er færdigt, og billederne er afprøvet, så det er lige den sidste finpudsning og så altså konvertering af 26.000 tidligere indlæg, som det jo er et must at få med over.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Thomas og Jørgen fortjener en omgang uforbeholden skamrosning for det store stykke ubetalte arbejder der lægges i dette forum.
Jeg tror dog jeg lige vil vente med at fyrer alle superlativerne af til jeg har set den nye udgave af LDS.

MVH Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Annonce
Også de største roser her fra. Det er virkelig et kanont stykke arbejde I gør med denne side.

Og den fungerer rigtig godt. Glæder mig vildt til at se den nye udgave af LDS.

SMC
blush - tak.

Jørgen


Med venlig hilsen

Jørgen
Hej smile

Jeg har kommet her i 3 år - gode år - og har fået en masse gode råd, og selv givet naturligvis.

Jørgen har stillet denne side til rådighed - gratis, og har brugt MEGET tid på at få konverteret en masse indlæg fra usenet - MANUELT! (6000 stk).

Jørgen har også betalt webhotel (af den ret dyre slags, som er enormt stabilt - dog et par enkelte fejl), han skriver/skrev en personlig hilsen rundt til nye medlemmer. Det gør han nok ikke mere, med det store antal nye brugere hver dag.

Han har brugt store mængder tid på projektet, og det har lykkedes at skabe en rigtig rart, informativt forum, med rigtig mange dygtige, saglige brugere.

Lad være med at fremhæve mig i forhold til de 100-vis af andre brugere, som kommer her jævnligt!

LDS er en hobby for mig, som det er for de 100-vis andre.
Jeg lever bl.a af, at lave hjemmesider, så der er meget nærliggende, at jeg laver det nye LDS. Det bliver lavet når jeg har tids-overskud. (desværre ikke så meget i øjeblikket). Det er der ikke noget specielt i.

Samtidig vil jeg lige understrege, at jeg INTET har med LDS at gøre, udover at jeg er ganske almindelig bruger.

Mvh
ThomasB
hej også her fra en stor tak for dette forum som jeg syntes er rigtig godt jeg må med skam meddele at jeg indtil nu ikke har brugt meget tid på at spørge om bygge problemer som er opstået i mit eget projekt,men det skal nok komme da jeg er i fuld gang med renoveringen af "anexet til hammershus ruiner" det er et hus som er købt som håndværker tilbud her på Bornholm så mine problemer skal nok dukke op om ikke andet så på el.området.

Det bliver spændne at se det nye LDS'
Hilsen Milton "mureren"

mvh.milton
Og jeg kan sige dig, at du kan glæde dig til lørdag aften, der går vi over til det ny.

Det kræver som alt andet lidt tilvending - vi kender jo det gamle forum, men jeg synes selv det er meget lidt man skal ændre, og efterhånden opdager man så bare alle de nye faciliteter, som ThomasB har sørget for. Er det ikke skønt, at en bruger af LDS ofrer sin tid?! Lidt som hvor der er hjerterum er der husrum - vi giver og skulle der være noget vi kunne tage så ok, men det var ikke derfor vi gav. Rigtig LDS-maner.

Og billederne glæder jeg mig til - en tegning ind på siden, og man er fri for alle de enormt besværlige forklaringer - sådan.

Glæd jer!

Der er godt nok lavet en afstemning om siden er dårlig op til supergod (eller noget i den retning), og jeg har krydset af i god, men det er fordi vi mangler video, lyd, tegneprogram med videre, og først da kan man vel sige at den er helt i top, men det er min vurdering, og det må så blive det næste, men det skal nu ikke påvirke jeres vurdering på lørdag/søndag.

Mvh. Jørgen
(Jeg glæder mig som en lille dreng - for det er ligesom at få et nyt værktøj, og vi får en masse nye muligheder)

Med venlig hilsen

Jørgen
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis