Brug af CA modul i fladskærm

Hejsa !

Jeg har købt en fladskærm til vores campingvogn - I denne fladskærm er der indbygget digitalmodtager samt mulighed for at bruge et ca modul.

Jeg har parabol i husstanden, og har en dekoderboks fra canal digital med dertilhørende kort.

Jeg har erfaret at mange af de kanaler jeg hiver ned med parabolen ligeledes kan findes på fladskærmen  i campingvognen med den  almindelige antenne , men naturligvis ikke afkodes :-(

Kan jeg benytte mit canal digital kort fra parabolen til at afkode de kanaler jeg henter ned på den almindelige antenne i campingvognen , hvis jeg køber et ca modul til fladskærmen ? Det kunne jo være fint at man bare kunne tage kortet med når man er afsted på ferie :-)
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal ha en parebol skærm med og justere hvergang i kommer frem med campingvognen. Du skal ha din dekoderboks med i campingvogenen
Hejsa..
Når du ser canal digital mener jeg du kører conax.. ser du viasat.. hedder det hvis viaacc... og på din tagantenne er det boxer, hvis det er de udenlanske kanaler du ser.. det er (til det jeg ved) 3 forskellige systener, du kan ikke bruge det samme ca mudul, og heller ikke de samme kort, da krypteringen er forskellig..
Håber jeg forstod dit spørgsmål rigtig :-)
Mvh Jan J
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis