Smart tv med 2 tuner

Hej.. er der nogen der ved om man kan få et "smart tv" med 2 tuner ? hvis, hvilket mærke ?

Mvh Jan J

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer nok lidt an på, hvad du lægger i begrebet med flere tunere. Er det et spørgsmål om PIP og/eller at det både skal kunne modtage DVB-T, -C, -S osv.

Ovenstående har de fleste moderne fjernsyn.

Her er et forslag til et, hvor det helt eksplicit er anført, at der er to tunere.
Hej Lars on..
det er ikke pip jeg taler om. Tror alle "smart tv" har mpeg4 dvb t c s.. så jeg mener 2 tunere der kan det samme. Det vil betyde at man kan optage en kanal direkte på tv´hd.. og se en anden, samt at man kan dele skærmen op i 2 så man kan se 2 forskellige programmer på samme tid, og meget andet.. alså ikke PIP.. håber du forstå hvad jeg mener nu ;-)
og nu checker jeg lilge dit link ud ;-)
Mvh Jan J
Hej Lars on..
det var ski et godt bud, tror da jeg skal kikke lidt på nad..det er ikke et smart tv, men det andet jeg efterlyser, det er der.. takke for info..
Mvh Jan J
Prøv at se på www.hifiklubben.dk un lcd tv ( NAD). Dette TV kan modtage både TV-t-c og s: Dvs antenne, kabel og satellit. Det har indbygget HD optager Og så vidt jeg husker glasskærm foran LCD skærmen (nem rengøring). Den 32", jeg har, er også forsynet med kortlæsere, så du ikke behøver diverse bokse.

fase
Hej S. Fabrin..
Takker, det var også hvad "lars on" linkede til, syntes ikke lige modeller er rigtig, har kikket på samsung 8005, men den har ikke de 2 tunere, og har man en gang haft det, er det ski svært at undvære, men den NAD kan ski meget // Jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis