Flagermus på loftet.. Eller lignende

Dette er bare lige en lille oplevelse jeg lige nu har fået..

Jeg har fået flagermus under udhænget til baghuset igen, dette gør selvfølgelig ikke noget da jeg og, heldigvis min kone syntes de er fascinerende dyr

Det de ikke har i størrelsen har de helt sikkert i mængden i kolonien.. Jeg tror at jeg talte ca 4-5 unger og 2-3 større dyr..

Jeg kan på en måde godt forstå de her valgt stedet, da det er lige ved siden af en skorsten til mit oliefyr.. Det er jo lunt og alt det der, men når fyret kører brummer det jo vældig meget, men de må jo kunne lide det..

Og som den glade amatør jeg er snupper jeg da straks mit nye kamera og blitzer løs.. Stakkels dyr tænkte jeg først på bagefter..

Men jeg syntes da lige jeg ville dele det med jer, hvis der altså var nogen der er interesserede..

Jeg har altid boet i byen, men efter min kone og jeg købte hus for ca 4 år siden er interessen for dyr kun blevet større.. 

Vi har ræve, fasaner, flagermus og sågar rådyr gående på græsplænen en gang imellem.. SKØNT!





Mvh Mærsk

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan fuldstændig tilslutte mig din glæde over diverse kreaturer. Det er virkelig noget, der kan få byboer på besøg til at spærre øjnene op, når vildtet optræder lige uden for vinduerne.
Især når en hind optræder med et par bambier, er der ikke et øje tørt hos de evt. tilstedeværende børn, indtil de får at vide, at det herlige stykke kød, de lige har fortæret er kommet fra en sådan bambi!!
Det er blot gået vældigt tilbage med harer og agerhøns
Flagermus ser vi kun sjældent og kun flyvende
Ræven kommer ikke så meget hos os, men mere ved min uforsigtige nabo, der for nylig mistede 20 store ællinger til Mikkel, herunder vores juleand.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja, flagermus er ikke alle kops the, hende i huset her ville sikkert skrige hvis hun så en, vi støder dog tit ind i dem, i forbindelse med tagrenoveringer, da de jo husere i hustagene.

Dem har vi ikke selv i baghaven her, men et par fasaner, som har unger lige pt, de sidder oppe i det høje grantræ det meste af dagen...

Ræven og rådyr ser vi ikke i baghaven da denne er lukket af med hegn, har tidligere haft hunde nemlig, men de ses tit ude på markerne omkring os, og Stella er da helt vild hver gang hun ser enten en ræv eller et rådyr når vi er ude at kører.
Jeg syntes bare det er helt fantastisk

Mvh Mærsk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis