Airbaglampe lyser på min Opel Vectra B 1996

Hej venner,

Jeg håber at i kan hjælpe mig igen.

Min bil har netop været på værksted for at få sat ny tændings/ratlås og nyt speedometer i.

Problemet er nu at airbaglampen lyser fordi de har haft rattet af og de kan ikke slukke lampen med deres udstyr.

derfor skal jeg nu på Opel og have dem til at måle den igennemog finde fejlen. Er der nogen der kender til hvad det koster eller har oplevet noget lignende?

 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bilen skal da virke når de har lavet det! De må da kunne nul stille lampen på det værksted der lavde din bil.
Airbag styremodul kan være stået af...

Har lige prøvet sådan en lille ekstraudgift - det beløb sig til 6000,- uuhhhhhhh, det er dyrt sådan noget lååårt :-/

Mvh.

René

Hej..
Det er vel ikke så simbelt at airbag til pasager er slået fra.. på min bil kan den slås fra i hanskerummet, og gør man det, lyser lampen.. Ved godt det er er et langskud, meeeen ??
Mvh Jan J
Har lige checket, men der er ingen kontakt på min bil der kan slå airbagen fra, men jeg håber meget at Opel med deres scanner kan finde fejlen.

Har også læst et sted, at de ledninger under førersædet kan drille og de nogen steder lodder dem sammen og så skulle det løse problemet.

Airbaggen virkede jo før de rodede med den så det burde den jo kunne komme til igen.
Annonce
Gå ind på opelpower.dk og tilmeld dig.. Vi er nogle som har computere til at slukke og fejlsøge

Hej igen,

jeg har nu haft min bil på et Opel værksted og det viste sig at der var nogle gamle fejlkoder som de kunne fjerne for kun 250 kroner, så nu er min bil endelig i tip top stand.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis