Hvor skal man købe sine nye køkkenlåger?

Jeg har et gammelt 70ér køkken som jeg overvejer ´bare` at give en omgang nye låger.
Har fundet en side som hedder : www.laageshoppen.dk 

Men syntes deres priser er for dyre iforhold til et nyt komplet køkken.

Nogen som har erfaringer de vil dele ud af?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ikea. det er rimelig billigt og kvaliteten er faktisk okay, de har dog ikke lige så stort udvalg i størrelser som andre køkkensælgere har.
Syntes ikke jeg lige kan finde løse låger hos Ikea. Umiddelbart er det kun til skuffer jeg kan finde derinde.
Skrevet af Trytter på 12 aug 2011 20:27
Syntes ikke jeg lige kan finde løse låger hos Ikea. Umiddelbart er det kun til skuffer jeg kan finde derinde.

Jeg tror da de fleste køkkenfirmaer også sælger løse låger.

Selv har jeg købt løse låger ved både KVIK, Designa og Kitchn ( tidligere " Skab Selv" )

De sælger dem løse - og der er uanede muligheder for præcis den størrelse, struktur o.l.  og overflade du vil have - ægte træ, laminat eller folie.

Det kan godt være du ikke lige kan finde løse låger - men så grib knoglen - prisen bliver den samme som du kan finde i prislisterne som helt skab med låge minus skabskrop.

Jeg var også inde på lågeshoppen - du har ret - de er for dyre med standardmål.

Du kommer nok til at lave nye huller til hængslerne - dem fra halvfjerdserne var ikke fastgjort på samme måde som i dag.

Link til mit projekt som dit i sommerhuset - det er birk facet jeg har brugt fra Kitchn.

http://www.lav-det-selv.dk/Gallerier/Visgalleri/xmid/316

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Man skal ikke købe nye låger.
Man skal bare male de gamle.

Og havregrøden bliver ikke et hak bedre af den grund:
Skrevet af hpox på 12 aug 2011 21:05
Man skal ikke købe nye låger.
Man skal bare male de gamle.

Det kommer da helt an på hvor ringe de gamle er

Jeg kunne måske godt have malet dem i sommerhuset - men det var aldrig blevet godt med den kvalitet sommerhuskøkkenlåger - og hængsler.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Annonce
Man kan vel nok male lågerne uanset hvor mange huller der måtte være i dem.

Men hvis lågerne mest ligner bvrændeovnsbrænde så skal der jo selvfølgelig indkøbes rigeligt med spartelmasse.

Men vi er nogle, EISOE, der ikke bruger køkkenlågerne som kasteskyts i de ægteskabelige opgør. Ihvertfald så længe der er tallerkner nok. Så vi maler bare lågerne.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også