Hvem er hvem?

Jeg har som sagt ikke været her længere end 3 dage nu, og jeg er egentlig lidt nysgerrig efter at høre hvad folk laver, hvor I kommer fra osv.

Jeg vil da selv lægge ud: smile

Mit navn: Susanne Meltesen Christoffersen

Jeg er nyuddannet grafisk designer fra design seminariet i Højer - og som så mange andre i faget, går jeg ledig. Men kigger i alle hjørner efter noget at lave.
Lige nu passer det dog meget fint, da vi flyttede for 3 uger siden - i en lejlighed, vi selv skal male osv. Og det er vi altså ikke færdige med. Men så går tiden da med noget for mig, lige nu.

Vi bor i Felsted - mellem Aabenraa og Sønderborg.

SMC
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej smile

Nu ved vi så hvem du er smile

Jeg synes vi skal vente lidt med at oplyse om os selv, da der i det nye system er indbygget "hvem-er-jeg", med billeder osv.

Mvh
ThomasB
Jeg må give dig ret, at det høre til almindelig god opdragelse, præsenterer sig ordenlige. Iøvrigt vil jeg så på LDS vegne påtage mig at byde dig velkommen (hvis Jørgen ikke har gjort det).

Dog vil jeg så også vente på LDS II, LDS faselift, LDS XP, LDSi, LDS 2003 eller hvad det nu kommer til at hedde.
Jeg er fuldt klar over at jeg gentager mig selv, men jeg må lige nævne, at jeg har store forventninger til den nye billedefacilitet.
Nå men end til da har vi jo den gode gamle LDS classic.

MVH Per

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Per M. Friis (den 24-07-2003).]

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Se nu syntes jeg at det er lidt taveligt bare at sige at i vil vente med præsentationen - så min kommer her ( Og skal nok komme i den nye ver. også )
Jeg hedder Ida Nielsen og er uddannet farvehandler. for et par år siden valgt jeg at starte i lære igen denne gang som regnskabs ass. I dag sidder jeg i TelecomPlus som bogholder - et job jeg er meget glad for.
Jeg er 29 år, gift med carsten på 8. år. Sammen har vi Christian på 4, vi har lige købt hus i Hundige og overtager det har pr. 1 oktober. Der skal laves lidt ( Gulvvarme) så vi forventer ikke at flytte ind førend 1 december.

Venlig hilsen
Ida

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
Om end nok så elskværdigt og med venlig tone, er dette altså et forum for praktisk arbejde. Det er fuldstændig uden relevans hvad jeres børn hedder, hvilken uddannelse I har og lignende privat sladder! Brug dog et af de mange kontaktfora, hvis I ønsker at plapre jeres private forhold ud, tak.

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
Det var bestemt heller ikke derfor.

Jeg ville såmænd bare vide, hvem folk er.

Jeg synes, det er meget rart at have et par ord på, hvad folk laver, hvem de er og deres baggrund.

Det gør det hele lidt mere personligt. Mange kender tydeligvis hinanden ret godt her - og når man nu er ny........ confused

SMC
Annonce
Nu vil jeg nok ikke sige så direkte, som TriumphThye ( smile ), men jeg må give ham lidt ret. Man har jo mulighed for at lægge lidt beskrivelse ind i sin profil eller henvise til en hjemmeside. Der ligger jo nok de informationer man ønsker folk skal vide. At det virker som om vi "kender" hinanden er nok den tone der er på dette site. Og mange har jo været med et par år og udvekslet ideer og råd, så kommer man jo til "at kende" hinanden. Men også herfra velkommen og sikke en iver du lægger for dag biggrin
Okay, okay - jeg tager den til mig.

Jeg deltager bare her og lærer Jer at kende efterhånden.
Fair nok.............. tongue

SMC
Hej Meltesen.

Først tak for din iver på siden. Dejligt.

Men noget af det første vi besluttede, da vi lavede siden var, at det var ikke så meget personerne der var væsentlige, men mere deres spørgsmål og svar, så derfor undlod vi at man havde pligt til at lade sig registrere, som jeg i øvrigt selv hader, da jeg ikke ved hvad det bliver brugt til.

Dernæst gav jeg den klare besked, at aldrig mens jeg havde med siden at gøre, ville disse oplysninger bliver brugt til noget som helst kommersielt eller andet, og det ved jeg alle vil kunne bekræfte heller ikke er sket i de 3 år vi har virket.

Men, som du rigtigt nok har observeret, så selvom vi ikke har skrevet hvem vi er, så kommer der en bemærkning her og der, og tilsidst kender vi udmærket hinanden, og nok meget mere end den enkelte mener han har fortalt. Men mange bemærkninger giver et billede af den man taler med, og dermed får man et ganske godt indtryk af vedkommende, og det er nok det jeg nyder så meget ved siden, - jeg kender dem der sprutter, hvis noget er usagligt, og dem som diplomatiskt prøver at få det til at køre - dem der konstant bruger oceaner af tid på at servere link til os andre, som lige er dem vi skal bruge, og dem der er meget kort for hovedet, men enormt saglige. En stor broget skare, som alle har noget at give hinanden, og som efterhånden har lært hinandens svagheder og styrker at kende, uden brug af hårde ord, irrettesættelser osv. som ikke godtages herinde, men hvor man efterhånden kan lide hinanden mere eller mindre som man er.

Så velkommen i "klubbben" - og det er absolut ikke nogen klub, for alle er velkommen, og der er ikke nogen, der skal føle de kommer ind i et broderskab, for det er ikke tilfældet - det lover jeg, og skal sørge for, men de "gamle" på siden må nu engang have lov til at have den frihed, at man kan drille hinanden, mens en ny lige må finde sig på plads i tonen mv.

Men husk, vi har kun siden for sjov og intet andet, så mere alvorligt skal det heller ikke være.

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Tak Jørgen....

Tonen her er alle tiders....., derfor nok min trang til at vide mere om folk.

Men som sagt - jeg har taget den til mig - og jeg klarer mig helt sikkert.

SMC
Jeg er også ny her på siden.

Jeg hedder Jesper og er 39 år. Jeg er gift på 3´de år.
Jeg bor i et gammelt bondehus fra 1790 med stråtag og bindingsværk og det hele. Jeg er en aktiv gør det selv mand. Jeg skal i uge 33 lave 24 m2 stenterrasse og 24 m2 træ terrasse.

De bedste hilsner

Jesperlyd

Vinterman
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også