Hvem er hvem?

Jeg har som sagt ikke været her længere end 3 dage nu, og jeg er egentlig lidt nysgerrig efter at høre hvad folk laver, hvor I kommer fra osv.

Jeg vil da selv lægge ud: smile

Mit navn: Susanne Meltesen Christoffersen

Jeg er nyuddannet grafisk designer fra design seminariet i Højer - og som så mange andre i faget, går jeg ledig. Men kigger i alle hjørner efter noget at lave.
Lige nu passer det dog meget fint, da vi flyttede for 3 uger siden - i en lejlighed, vi selv skal male osv. Og det er vi altså ikke færdige med. Men så går tiden da med noget for mig, lige nu.

Vi bor i Felsted - mellem Aabenraa og Sønderborg.

SMC
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej smile

Nu ved vi så hvem du er smile

Jeg synes vi skal vente lidt med at oplyse om os selv, da der i det nye system er indbygget "hvem-er-jeg", med billeder osv.

Mvh
ThomasB
Jeg må give dig ret, at det høre til almindelig god opdragelse, præsenterer sig ordenlige. Iøvrigt vil jeg så på LDS vegne påtage mig at byde dig velkommen (hvis Jørgen ikke har gjort det).

Dog vil jeg så også vente på LDS II, LDS faselift, LDS XP, LDSi, LDS 2003 eller hvad det nu kommer til at hedde.
Jeg er fuldt klar over at jeg gentager mig selv, men jeg må lige nævne, at jeg har store forventninger til den nye billedefacilitet.
Nå men end til da har vi jo den gode gamle LDS classic.

MVH Per

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Per M. Friis (den 24-07-2003).]

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Se nu syntes jeg at det er lidt taveligt bare at sige at i vil vente med præsentationen - så min kommer her ( Og skal nok komme i den nye ver. også )
Jeg hedder Ida Nielsen og er uddannet farvehandler. for et par år siden valgt jeg at starte i lære igen denne gang som regnskabs ass. I dag sidder jeg i TelecomPlus som bogholder - et job jeg er meget glad for.