Hjørneakvarie solgt - Hvad skal der nu være?

Hej,

jeg tvivler på, at dette er det rigtige forum den er lagt i, men så må den flyttes

Jeg har netop solgt mit hjørneakvarie og nu skal der være plads til noget nyt. Men hvad? Jeg synes det er svært at komme på noget, da væggen bl.a. er lidt skrå. Svarer vel til 95-100 grader. Det gør at der kommer et "hul" imellem møbel og væg, hvis man f.eks. placerer et hjørnemøbel.

Er der nogen, der har en idé? Der er ca. 95 x 95 at gøre op med.
22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med en der til indrettet  plante kumme med stuebirk og så en plantebelysnings lampe hen over.
Hvordan kan en mand være så fantasiforladt?

Der findes ikke et eneste sted i en bolig hvor der ikke kan etableres en bar, ophænges en dartskive eller opstilles en buste af Stauning, Sophia Loren, Stalin, Sjopin eller Søren Banjomus.
Hej.

Der er vel to svar.

Det maskuline: Så er der plads til den ene højtaler. Så skal vi bare finde plads til den anden*.

Den feminine: Det er så dejligt med plads hvor der ikke står noget.

Mvh Troels

* se evt: http://www.google.dk/search?q=corner+horn&hl=da&client=firefox-a&hs=apk&rls=org.mozilla:da:official&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Rn1DTsbOHsPwsgaWtJ3ZBw&ved=0CBoQsAQ&biw=1280&bih=633
Ja, hvordan kan en mand være så fantasiforladt? Det spørger jeg også mig selv om. Hehe

Højtalerne står allerede i den anden ende af stuen. Stuen er delt op i 2 - dagligstue og spisestue. Det er spisestuen, hvor hjørnet er frit.

Det med planten og baren, havde jeg selv tænkt. Men efter min mening, så bliver der stadig et tomrum, hvis jeg kun sætter en plante. En bar på 1 kvm, det er altså bare for lidt, hvis man skal kunne stå deromme og der skal være plads til noget på væggen også

Sådan en buste, er den ikke dyr?
95*95 og stereohøjtalerne er sat op. Ja så er det da der, at subwooferen placeres. Der er lige plads til en fornuftig en.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Det aller-vigtigste ved en bar er at den ikke er tom/tørlagt.
Alt andet er underlagt det princip.
KentAJ - Der en lille væg imellem, som udgør de 1 x 1m, hvor mit TV står på den anden side. Det ville ikke se særlig godt ud

hpox - Hehe. Du har helt ret!

Jeg har selv overvejet at få hængt en bio pejs og evt. et billede eller 2 på den anden væg. Men så mangler der stadig noget på gulvet. Måske et bord med noget på?
Et bord, hvor fantasiløst. Det skal bære en bardisk!
Jeg synes størrelsen lyder fin. Der er plads til at du kan stå i baren i hjørnet af spisestuen og føre tilsyn med hendes arbejde i køkkenet. Kniber det med plads til et køleskab må hun selvfølgelig bare bringe en kold pils efter ordre fra dig.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Nu skrev jeg jo ikke noget om at der kun skulle være en plante vel !
Du kan sagtens have mange planter, eks. høje i baggrunden og lavere i forgrunden. Du kunne også have et lille stue springvand imellem planterne, det vil forbedre indeklimaet.
Chr - Haha, jeg ved det. Er simpelthen så fantasiløs Den bar der, det tiltrækker lidt. Men den må jo så ikke være særlig tyk. Det burde ku´ lade sig gøre

Håndværkeren. Det er rigtig nok. Det er også en mulighed. Det med at forbedre indeklimaet, hvordan gør den det? Er lidt nyserrig
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis