Billig briketter kolding

Hej,

Vi har netop købt hus i kolding, og skal til at købe briketter til brændeovnen. Der er penge at spare, hvis man bestiller flere paller (helst et helt læs). Da vi ikke selv kan nå at bruge et helt læs, så vil jeg høre om du er interesseret i at være med i et samkøb.

Planen er, at bestille disse briketter:
Forventet pallepris er omkring 1700 kr alt efter hvor mange der er med. Jeg har ikke nogen intention om at tjene penge på det - blot få nogle billige briketter og så spare slæbet (du skal selvfølgelig slæbe lidt, for at få dem helt hjem til dig).

Pallerne vil blive leveret til min adresse i Kolding, hvorfra du så kan komme og hente det du har bestilt. Jeg vil gerne høre fra dig, hvis du er interesseret i at være med i denne ordning.

Håber på stor opbakning!

Steven
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det bliver da temlig dyrt pr. palle, prøv istedet at kigge på priserne hos Sydenergi !
Det er nok fordi det ikke er tiden for salg af briketter, i fyrings sæsonnen har de briketter til 1450,00 kr for de mest almindelige og 1600,00 for dem af hårdttræ pr. palle + levering der er et engangs beløb på knapt 400,00 kr. uanset hvor mange paller du køber.
vi overvejer at handle her

http://www.lavepriser.dk/index.php?page=pi&l1=10&l2=58&l3=84

nogen der har erfaringer derfra???

Jeg har i dag hentet 2 paller ved Land og Fritid til en palle pris på 1785 kr.

Og det var endda ved køb af en så man kunne sikkert have fået det billegere hvis man havde købt et læs, så derfor syntes jeg heller ikke din pris på 1700 kr. pr. palle er billigt.

Og ja jeg kunne have fået det lidt billigere men nu var været godt så jeg kunne få dem hjem i tør vejr og lagt dem på plads

Så også på priser i Tyskland og de var ikke så ringe endda indtil jeg så at de sælger paller med kun 90 poser pr. palle.. Ja sådan kan man også skrue på prisen


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Skrevet af mountfield på 10 aug 2011 08:55
Hej,

Vi har netop købt hus i kolding, og skal til at købe briketter til brændeovnen. Der er penge at spare, hvis man bestiller flere paller (helst et helt læs). Da vi ikke selv kan nå at bruge et helt læs, så vil jeg høre om du er interesseret i at være med i et samkøb.

Planen er, at bestille disse briketter:
Forventet pallepris er omkring 1700 kr alt efter hvor mange der er med. Jeg har ikke nogen intention om at tjene penge på det - blot få nogle billige briketter og så spare slæbet (du skal selvfølgelig slæbe lidt, for at få dem helt hjem til dig).

Pallerne vil blive leveret til min adresse i Kolding, hvorfra du så kan komme og hente det du har bestilt. Jeg vil gerne høre fra dig, hvis du er interesseret i at være med i denne ordning.

Håber på stor opbakning!

Steven


I stedet for al det bøvl, hvorfor så ikke handle hos Hjaltelin Agro i Kolding?

Jeg er klar over at du selv skal hente for at der er penge at spare. Men det er lokalt, og du slipper for at have 15 paller stående.

http://www.hjaltelin.dk/info.asp?text=2


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis