Flamingo til gulv krav - og køb fra udlandet?

Hejsa

Jeg har kigget lidt på priser til gulvisolering - 300mm isolering, alle gulve får gulvvarme.

Der er så vidt jeg ved, et krav om 320mm eller er det 300mm isolering S80 under gulvvarme, gælder dette både renovering, og nybyggeri?

Jeg har hørt, at jeg kan købe det - leveret fra f.eks. Tyskland eller Sverige væsentligt billigere end fra Danmark. Er der nogen der har et sted de kan sige man kan købe det fra?

På forhånd tak!

Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Rockwoolds "Lille Lune" giver svar på tykkelsen af isoleringen: http://www.rockwool.dk/r%C3%A5d+og+vejledning/den+lille+lune/bygningsreglement+2010/isoleringstykkelser+if%C3%B8lge+br10

Skrevet af VH på 06 aug 2011 14:00
Rockwoolds "Lille Lune" giver svar på tykkelsen af isoleringen: http://www.rockwool.dk/r%C3%A5d+og+vejledning/den+lille+lune/bygningsreglement+2010/isoleringstykkelser+if%C3%B8lge+br10


Tusinde tak - jeg kan simpelthen ikke finde rundt på Rockwool's hjemmeside...

Okay, huset er fra 1890, trægulvet stod direkte på sand

Vi isolerer med 300mm flamingo i gulvet, og 200-250mm rockwool indvendig isolering i væggene. Så må vi vel overholde BR10?

Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis