sikringstavle ledninger

Jeg er ved at få sat en ny gipsvæg op og derfor har sikringstavlen været pillet ned af væggen ,alle ledninger sidder som de skal, men øverst hvor vaskemaskine til højre,og varmvandsbeholderen til venstre, bliver sluttet til er der to samlemuffer den ene er en enkelt muffe, er der 2 grå ledninger i og den anden som er en dobbelt muffe med 2 jord (gul grønne ) og i den anden 2 røde.Nu er spørgsmålet der er en blå ledning hvor skal den hen.Jeg har prøvet med at sætte den i grå men vaskemaskinen og varmvandsbeholderen tænder og slukker skiftevis,og ligeså hvis jeg sætter den i rød.Er der nogen der kan løse gåden? 

 

Jeg er ved at få sat en ny gipsvæg op og derfor... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det har du da fuldstændig ret i, men kan du bidrage med noget positivt? Det er mit indtryk, at der har været mindst to fagmænd inde over. Problemet er at ingen af dem er synske og det lykkedes ikke at få et billede. Og så er denne tråd da ikke den længste.

fase
Hej Fabian..
Mener da mit bedrag var positivt, og jeg mener også jeg kan se mig selv som den 3 fagmand..
Sådan som spørgsmålet er stillet, er det jo uforsvarligt at begynde at råde manden til andet, end at få hjælp "på stedet".. billed eller ej..
Mvh Jan (er positiv ;-))
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis