Vask + vaskemaskine til MINI badeværelse

Vi skal lave nyt badeværelse - og det er bittelille. Problemet er, at vi skal have plads til en vaskemaskine.

Har stirret mig blind på det, så håber nogle måske har et input :-)

Der er ca. 60 (B) x 70 (D) hvor der skal presses vask OG vaskemaskine ind.

Min ide var, at placere en kompakt (lav) maskine under en træplade, med støbt porcelænsvask placeret ovenpå pladen. Problemet er så afløb. Kan afløbet eventuelt føres ud bagved?

Alternativt skal maskinen være top betjent og smal, men en vask ved siden af. Tror I det kan lade sig gøre?

Vil virkelig sætte pris på gode ideer :-)
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor ikke flytte vaskemaskinen ud i køkkenet, den kan da let stå ved siden af en opvaskemaskine.
Selvfølgelig kan du lave det på badeværelset, men du skal passe på at tingene ikke bliver så kompakte at eventuel reperation / tilstopning af vandlås bliver meget vanskelig. Der skal være en vandlås lige under din vask, ellers er der stor riciko for at den vil stinke skrækkeligt. En topbetjent er også en god mulighed !
Interessant løsning :-) Lidt Storm P. agtigt, men slet ikke dårligt :-) Tror dog jeg vælger en lidt mere traditionel og kedelig udgave.

Vores køkken er desværre tilsvarende lille, så den SKAL være i badeværelset. Vi har dog efter mange tegninger og beregninger, fundet en løsning, med en indbygning af en meget kompakt Electrolux vaskemaskine, der måler 67x50x50 cm.

Tak for indsparkene....
Der findes nu en håndvask der i kombination med en "slimline" vaskemaskine kan løse opgaven :-)

Prøv ar Google "Claro pakken"

Mvh

HK

HKservice

Godt observeret J, og tak for din tid!
Tænkte blot der måske var andre der i 2015 kunne stå overfor samme opgave.

...og løsningen/nyheden jeg henviser til, er først kommet på markedet i Januar 2015

vh

HK


HKservice
Hej HK,

Tak for forslag til løsning :-) Men ja, det er ved at være lidt tid siden, så vi fandt heldigvis en fin løsning med en kompakt maskine og en løs vask over. Men tjekkede lige Claro pakken ud, og det var jo lige præcis sådan noget vi ledte efter. Smeg har faktisk lavet noget lignende med kombo vaskemaskine og vask.

Fint hvis andre i samme situation kan finde frem til dette - så tak for indspark. Små badeværelser er ikke en nem indretningsopgave :-)

Mvh Tina Cecilie
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis