køb/salg

Jeg kunne ønske mig, at der var en køb/salg rubrik i alle fora, tror det ville gi' mange indlæg til gavn for brugerne. Da jeg tror mange ligger inde med noget, de ikke bruger, men som andre kunne få gavn af

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Lynæs

Nu tror jeg ikke LDS bliver et stort køb/salsforum. Der er andre der er meget skrappere til det end os, så i stedet for at dele køb/salg gruppen ud i endnu flere små nye enheder forbliver den som en enhed med et lille men dog rimeligt antal brugere.


Mvh. JørgenE
Nu synes jeg ikke lige, det har at gøre med hvor gode andre er, men om dette forum kunne gøres bedre, evt. med en mulighed for at melde, at det annoncerede er solgt, inden folk tygger tråden igennem, for at opdage, at det er tilfældet. Jeg har da solgt en del af mit overskudslager, samt fået en del henvendelser uden om forum, med spørgsmål, som " har du ikke lige en XXXXX", ved at bruge bådsektionen.
Jeg har da meget endnu, men vil ikke bombardere forum med for meget ad gangen.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er jo køb/salg delen.. men man skulle kunne slette eller flytte solgte ting... det er kedeligt at sidde og kigge en masse tråde igennem kun for at se varen er solgt.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Enig, der mangler en mulighed for at redigere overskriften, så man kan skrive SOLGT i overskriften.

På eget forum låser vi dog også trådene, når folk skriver solgt i tråden, så er tråden låst for fremtidige indlæg, og folk kan se på tråden af varen er solgt eller købt.
Når en ny tråd startes er der mulighed for at angive trådens status. Så vidt jeg ved -har ikke prøvet- kan denne ændres undervejs af tråd starter.
Tilføjelse af to muligheder "sælges" og "solgt" vil give mulighed for at få en brugbar markering på køb/salg trådene.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis