pay-pal nogen som bruger det

hej har tænkt mig at lave en e shop. men til at starte med er det for dyrt for mig at få dankort på siden. så vil starte med pay-pal. kender godt nok ikke noget til det. er der nogen som ved om folk bruger det? skal de melde sig til pay-pal for at bruge den betalingsform?
nogen som har en e shop hvor de ikke har dankort på? hvis ja har de så kunder nok?

 
hej har tænkt mig at lave en e shop. men til at... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ktm ja det er jo rigtig he he....

 
Jeg kan godt forstå, at du/I vil prøve at minimere udgifterne i starten med din/jeres netbutik. Men at vælge bankoverførsel som betalingsmåde kan betyde, at blive slået i hartkorn med firmaer, som ikke er så solide/hæderlige. Grunden er, at ved bankoverførsel er det som at betale med kontanter. Det en betalingsform, som alle banker advarer imod. Hvorfor ikke prøve Paypall? Ved betaling via paypall kan køber besvære sig hos Paypall og få hjælp med besværlige/uhæderlige sælgere. Jeg prøver her at se det fra købers side.

fase
s.fabrin hej tak for svaret den har jeg ikke tænkt så meget over. jeg var sikker på at bankoverførsel kan alle finde ud af. så jo over for køber kan jeg godt se at hvis han føler sig mere sikker. vil der måske være en kunde mere i butikken. så kan godt være man skal oprette en pp på siden.

 

Ja, jeg prøvede bare at sætte mig i købers sted. Jeg har forøvrigt været inde på jeres hjemmeside. Er det tilladt at kommentere den?

Den er meget svær at læse, fordi kontrasten i den er meget lav. Kunne I ikke sætte et billede af en indkøbsburv ind istedet for teksten "indkøbskurv", det er også internationalt. Prøv at se på andre sider og stjæl ideer med arme og ben. Du ved sikkert at progammørens vigtigste værktøj er saks og lim (cut and paste). Og lige tilsidst, hvis man har lagt noget i indkøbskurven kan man ikke komme ud igen. Men ellers held med butikken.


fase
Annonce
s.fabrian tak for svar. er helt ny på det her område. så dejlig at høre fra folk hvad der kan laves nemmer og beder.

 
Hej Epoke

På min hjemmeside bruger jeg betaling via PAYPAL, hvis du bruger lidt tid på at læse om deres "betalings værktøjer" vil du finde ud af at det er meget meget nemt at bruge.

God vind med dit projekt

<p>Hilsen<br /> Mogens Kilde</p> <p><a href="http://m_kilde.skysite.dk/">http://m_kilde.skysite.dk/</a></p> <p>&#160;</p>
Jeg ved godt at dette ikke har noget som helst med emnet at gøre. KTM du skal bare købe en blomst og måske noget fra den nævnte butik, så bliver hun garanteret uanset hvor smuk hun er.

fase
Paypal fungerer perfekt - jeg bruger det ofte, og på enhver hjemmeside, hvor jeg kan vælge mellem visa/dankort pg Paypal vælger jeg sidstnævnte.

Held og lykke med shoppen :-)
ok kan se at mange bruger pp . så nok en god ide at få på siden. og til s.fabrin Nemlig rigtig he he...

 
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis