pay-pal nogen som bruger det

hej har tænkt mig at lave en e shop. men til at starte med er det for dyrt for mig at få dankort på siden. så vil starte med pay-pal. kender godt nok ikke noget til det. er der nogen som ved om folk bruger det? skal de melde sig til pay-pal for at bruge den betalingsform?
nogen som har en e shop hvor de ikke har dankort på? hvis ja har de så kunder nok?

 
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en kundekonto, som jeg primært bruger ved køb bl.a. i US, UK, SE og GE. Men jeg har aldrig anvendt den i DK (og kan ikke huske jeg har set PP som en mulighed på en dansk side, men det er der jo nok).

Jeg har aldrig oplevet problemer med PP (som kunde), men du får nok det bedste indtryk af kundeoplevelsen ved PP ved at du opretter dig selv som kunde.

Andre må bidrage vedr. PP i forhold til sælgere.

Held og lykke med forretningen
Jeg handler en del på nettet - og har også en PP konto.

Det fungerer fint - og giver en vis sikkerhed for køber. En enkelt gang blev et køb sat på " hold " fordi PP lige ville have lidt flere oplysninger af mig inden de betalte - lidt betryggende.

Som Lars skriver - som sælger har jeg ingen erfaring ;-)

Held og lykke.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

har også god erfaring med PP som kunde, jeg har ingen betænkninger ved at bruge det, men kan jeg bruge creditkort også er det fortrukken

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

Efter lange og trange overvejelser oprettede jeg en PP konto, og har kun handlet en enkelt gang, fordi det var min eneste mulige betalingsmulighed, og jeg ville have varen.
Jeg er ikke sikker på, om man er beskyttet på samme måde som ved VISA/Dankort som køber.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har handlet en del på ebay, har aldrig haft problemer. Varer fra kina skal for det meste betales med PayPal. Men jeg ser det ikke så ofte brugt på danske sider. Men det er jo udviklet af en af de største internet firmaer i verden, jeg syntes de har styr på det. Min kammarat sletter sine kreditkort oplysninger hver gang han logger af paypal.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
ok virker til at der er en del som bruger systemet. men som køber skal man vel først melde sig til pp inden man kan gøre brug af det i den e shop. man vil købe en vare? det kan måske skræmme kunden, og gøre så han ikke køber varen aligevel. ved pp står der visa... men det er vel ikke visa dk?

 
Ja man skal først oprette en PP konto og, ikke mindst, overføre penge til den konto, inden man kan betale. Jo lidt bøvlet første gang, men derefter nemt nok, hvis man husker at føre penge over til PP i tide.

Med venlig hilsen
ktm

 

vil prøve at starte uden pp så må man bruge bank overførsel til at starte med. hører gerne ris og ros om den *s* www.blivsmuk.shoppinnet.com
tak for alle indlag.

 
Bliver konen smukkere, er jeg bange for at andre løber med hende!

Med venlig hilsen
ktm

 

Ewire.dk kan jo også bruges til betaling i Dk, No og Se.
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis