efterlysning

Skulle der være en herinde der kan være behjælpelig med oplysninger om en træbåd bygget i silkeborg, den blev bygget over en periode fra ca 1956-ca1973 hvor den blev solgt pga dødsfald,  måske i  djursland områdetde var en stor træbåd og det var maskiningenør Harald Emanuel Brydegaard som boede oppe på toppen af bakken, hvor hjejlebådene lægger til i silkeborg, jeg har ingen billeder eller flere oplysninger, jeg ved ikke om efterlysningen er fejlplaceret herinde, men det var det jeg lige faldt over, når jeg skal bruge den slags oplysninger.

 skibsbyggeren.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej....
Ved et tilfælde ser jeg dette ældre indlæg fra dig...Skibet blev bygget af min farfar Harald Brydegaard - og han byggede det sin ældste søn Carl...
Efter min farfars død - arvede min farbror skibet - han er også død idag... men jeg ved hvem enken er...
Ved ikke om du kan bruge det til noget...?
Mvh Inger Vibeke
Tak for det Inger, jeg har nu fundet ud af at den er solgt til sverige stockholm området, til en Gösta Ringquist, han overtog båden i 1978, men han er muligvis død da han er født i 1928, er der nogen herinde der har kendskab til båden der er 36 fod og bygget som motorsejler, er der evt nogen der kender til en klub for ældre træbåde

 skibsbyggeren.

Du skal da melde dig ind i De Fæle www.DFÆL.dk der er de da helt pjankede med gamle bevarings værdige træskibe / både.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis