gas og ilt

nogle som ved hvad et gas og ilt anlæg skal stilles på i det tryk der kommer ud, der er to skalaer en der viser hvad trykket i flasken er på og en anden hvad der skal komme ud og det er den jeg vide vide hvad der skal være af tryk. og gerne på både ilten og gassen
nogle som ved hvad et gas og ilt anlæg skal... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Det er egentlig interessant. Jeg har ikke selv prøvet det. Bliver gassen flydende i den lille tank. Det kan du vel mærke ved at ryste den.

mvh

 varmetossen


Der tales meget om at acetylen er meget dyre end propan gas. Men man skal tænke på at man afskære sig selv fra at kunne lave en svejsning når man går over til propan. Og man skal lige tænke på at man bruger ca 4 gange mere oxygen end hvis man brugte acetylen (gas) Så besparelsen er alligevel ikke så stor.


Mvh. Allan Levisen

Allan Levisen
AB Svejseteknik ApS
Lyngbygårdsvej 28a
8220 Brabrand
www.absvejs.dk
e-mail [email protected]

Jeg mener da ikke jeg bruger mere Oxygen, jeg køre på samme tryk, som da jeg brugte acetylen. (jeg tror nu aldrig, jeg vil komme til, at savne autogensvejsning)

Men det giver nok knap så meget varme.

Hej til alle jer der gerne vil vide lidt mere om Gassvejsning, så har jeg samlet en del videoer der omhandler det meste som i har brug for når i anskaffer jer et svejseværk. Det gælder sikkerhed, lodning, svejsning, skæring og varmeopretning. I kan finde videoerne her. https://abshop.dk/produkt-kategori/gas-ilt-og-propan/svejses-t-med-vogn-eller-holder/

Har i specielle ønsker så er det nok noget vi kan hjælpe jer med.

Mvh Allan levisen

AB Svejseteknik ApS.


Allan Levisen
AB Svejseteknik ApS
Lyngbygårdsvej 28a
8220 Brabrand
www.absvejs.dk
e-mail [email protected]
Annonce

Det er da en noget gammel tråd at tage op - og ligner nu mest ren reklame.


Søren O

Tja.. Allan Levinsen bruger ret meget, at genoplive gamle tråde - og måske for reklamens skyld??
Jeg undrer mig over, at nu hvor der er pi..s..travlt alle steder - hvorfor har han brug for, at lave denne slags "stunts" - er han så dårlig til at holde på kunderne / er de utilfredse / eller??  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Natur skrev den 23-04-2018 09:53:29

Tja.. Allan Levinsen bruger ret meget, at genoplive gamle tråde - og måske for reklamens skyld??
Jeg undrer mig over, at nu hvor der er pi..s..travlt alle steder - hvorfor har han brug for, at lave denne slags "stunts" - er han så dårlig til at holde på kunderne / er de utilfredse / eller??  

 Ja den må gå rigtig skidt den forretning, siden Levinsen gang på gang prøver at skabe gratis reklame hjem for biksen.         


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis