Skrevet af svalebo på 01 aug 2011 17:45
hvis de skal ligge nede i gruset inden dørs ,kan du lige så godt spare at købe dem med isolering ! bare alm. RIR
Og hvis du regner med at kunne skifte et rør /slange ,ved et evt brud , så husk at lave så få sving som overhoved muligt. OG for GUDS skyld husk at trække en ordentlig nylon snor med retur som du kan trække det evt nye rør/slange igennem med ellers kan du godt glemme det
Har allerede begge dele til at ligge, fik det billigt

Regnede faktisk også med at smide alm. RIR i gruset, og så bruge RIR med isolering de stedet hvor jeg ikke går i gulvet.
Jeg har faktisk prøvet at udskifte et pexrør, det var i mit gamle hus, fik lavet nyt badeværelse, og i den forbindelse fik jeg også trukket nye pexrør af min vvs'er.
MEN en uge efter stod der vand i det ene rør

Så fat i min makker igen, og så var der jo kun en vej, og det var at udskifte det, han havde sådan en dims som man skruede ind i det gamle pexrør, og så ind i det nye, således at de var koblet sammen, så kunne man "Skubbe" med det nye rør, og "Hive" i det gamle.
Det fungerede faktisk oki, det viste sig at være en gipsskrue der lige var gået i det, men kun lige med spidsen

Så jeg har lært lektien, med STORE buer