Ud med Soluto

På en Windows Vista har jeg et program jeg ikke kan blive af med:Soluto.
Det kan ikke fjernes via kontrol panelet,og heller ikke i Ccleaner.Er der et lyst hoved der kan hjælpe?
Mvh Tommy

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder overraskende. Jeg har selv haft programmet på en vistamaskine. Det kunne slettes helt uproblematisk.

Tjah, den gængse vej er jo ind i kontrolpanelet, fjern programmer og derefter slette soluto.

Et alternativ er via start, alle programmer, soluto og uninstall.

Har du i dine forsøg slettet de links til programmet, der er de ovenforanførte steder, så installer programmet igen hvorefter du kan slette det korrekt.
Hej Lars ON
Jeg kunne slette den i ,alle programmer,men der er stadig et ikon på prosess linien,og den er stadig på kontrolpanel,hvor der står den ikke kan fjernes??????

Skrevet af juned6 på 31 jul 2011 14:12
Hej Lars ON
Jeg kunne slette den i ,alle programmer,men der er stadig et ikon på prosess linien,og den er stadig på kontrolpanel,hvor der står den ikke kan fjernes??????
Så melder jeg pas. Der må en "IT-haj" til hjælp (og det er ikke mig :-)

Selv ville jeg geninstallere programmet og så prøve at fjerne det via kontrolpanelet, når nu "alle programmer" adgangen ikke virker.

Jeg siger tak for din interesse,og håber en anden kan hjælpe
MVH. Tommy

Ikonet på proceslinien kan du fjerne ved at højreklikke på det og vælge slet. Du har tilsyneladende valgt et program i betaversion, som betyder at der kan være fejl, som ikke er rettet endnu.

fase
Hej S.fabrin
Ja det er desværre en betaversion,og det hjælper ikke at højreklikke på ikonet i proceslinien.Jeg må nok prøve at installere den igen og så se om det går bedre med at slette den.Mange tak.
Mvh Tommy

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis