Chesterfieldsofa fra Ilva

Hej
Ved ikke lige om denne er den rigtige "boks" at komme med spørgsmål i.

Nogen der har erfaringer med Chesterfield sofaerne fra Ilva? dem i brunt aktiklæder.

Overvejer at købe en 3er og en 2er. Men kan de holde? og hvordan er kvaliteten generelt?

på forhånd tak.
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der findes sikkert websider hvor du kan stille dine spørgsmål om slige emner, det har intet med at lav det selv at gører.
Skrevet af Håndværkeren på 02 aug 2011 08:25
Der findes sikkert websider hvor du kan stille dine spørgsmål om slige emner, det har intet med at lav det selv at gører.

Sådan taler man ikke til folk! Jeg husker din dårlige optræden i andre af mine tråde også.
Et godt råd, du skal styrke din kommunikation.

Der er nok nogen her som er "meget" nærtagen, men ville da give Håndværkeren ret, dette har intet med lav det selv at gøre, dette skulle dog lige være hvis du selv skulle lave en sofa.
Skrevet af ITTeknik på 02 aug 2011 09:00
Der er nok nogen her som er "meget" nærtagen, men ville da give Håndværkeren ret, dette har intet med lav det selv at gøre, dette skulle dog lige være hvis du selv skulle lave en sofa.


Det kan godt være. Men det er hele måden han formidler sit budskab på der pisser mig af i den grad. Det kan ikke bruges til noget som helst. hvis man ikke kan komme med et konstruktivt svar, burde man i det mindste holde sig væk.

Ok, det pisser så også mig af at folk ikke kan finde den rigtige gruppe og stille deres spørgsmål i, dit spørgsmål høre som Håndværkeren skriver nok så pænt ikke hjemme i et lav det selv forum, men nærmere et andet forum hvor de kan svare på dit spørgsmål, og hvis det skulle ha været her på siden havde det nok mere hørt hjemme i gruppen "Over Hækken".

så man kan sådan set sige at håndværkeren bare har svaret på dit 1. spørgsmål som lyder "Ved ikke lige om denne er den rigtige "boks" at komme med spørgsmål i." hvor til at Håndværkeren svare "Der findes sikkert websider hvor du kan stille dine spørgsmål om slige emner, det har intet med at lav det selv at gører."
Annonce
Skrevet af ITTeknik på 02 aug 2011 09:10
Ok, det pisser så også mig af at folk ikke kan finde den rigtige gruppe og stille deres spørgsmål i, dit spørgsmål høre som Håndværkeren skriver nok så pænt ikke hjemme i et lav det selv forum, men nærmere et andet forum hvor de kan svare på dit spørgsmål, og hvis det skulle ha været her på siden havde det nok mere hørt hjemme i gruppen "Over Hækken".

så man kan sådan set sige at håndværkeren bare har svaret på dit 1. spørgsmål som lyder "Ved ikke lige om denne er den rigtige "boks" at komme med spørgsmål i." hvor til at Håndværkeren svare "Der findes sikkert websider hvor du kan stille dine spørgsmål om slige emner, det har intet med at lav det selv at gører."


Så kunne han (håndværkeren) jo i det midste have hjulpet med at anbefale en passsende gruppe at poste med indlæg i. Det havde været til glæde og gavn og modtaget med kyshånd. Det det derfor jeg bla. mener kommunikationen er dårlig, det er den....

jeg håber det er svar på din kommentar?
Skrevet af Håndværkeren på 02 aug 2011 11:10
SUK
Så så, rolig nu Håndværker, det er sommer, og solen skinner, og du kan bruge tiden til andet end at kige på opslag om sofaer fra Ilva af

Hvorfor må Mandyhan ikke spørge om en sofa??

Hvad er forskellen på det, ift. et nyt f. ex tv, automobil, hårtrimmer, mobiltlf. og badekar.

Tja, måske forkert kategori, men va f.. det må vel så moderator flytte.
Trænger jeg til at blive i godt humør, læser jeg altid håndværkerens indlæg, de er altid skrevet med et glimt i øjet ( håber jeg da ) når han pisker og tilsviner sine medskribenter, især de nye.

Jeg ved ikke om dette er det rette forum jeg har skrevet dette i håndværker.

Dine indlæg burde udkomme i bogform på linje med Jørn Riel og Willy Breinholst
Mvh.

Benny N.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis