Polske håndværkere

Hermed vil jeg blot advare alle der overvejer at bruge polsk arbejdskraft.
Specifikt en polak der hedder Robert fra privatbyg.dk.

Sagen kort, så bad jeg om et tilbud på et badeværelse og køkken.

Imellem køkken og et lille pulterkammer stod en væg. Da jeg gerne ville have et større køkken, forespurgte jeg Robert om en pris på at vælte væggen, men gjorde det klart for ham at han skulle vente til jeg havde en pris fra ham og en beregning fra en ingeniør.
Dagen efter opdager jeg til min store overraskelse da jeg kommer hjem fra arbejde, at de allerede havde væltet væggen??. Jeg spurgte ham hvorfor de havde væltet den? og han siger på gebrokkent engelsk, at det troede han jeg ville? Har senere opdaget at det åbenbart er en metode han benytter, at hvis han kan tilrage sig noget arbejde, så gør han det uden skrupler

Nu står jeg med et hus der har slået revner, dørene binder og taget er utæt, kun fordi den dumme polak, har væltet en bærende væg uden nogle forholdsregler, beregninger, godkendelser, understøtning eller opsætning af ny bjælke. Han har dog sat en tynd træbjælke op, der intet kan bære og som slet ikke opfylder brandkrav?

Så hold jer fra polakken Robet fra privatbyg.dk eller hvor i nu kan risikere at støde på ham. Lær af mine fejl/udgifter.

Hermed vil jeg blot advare alle der overvejer at... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Dit link er smidt i mine foretrukne bogmærker - for jeg brug for det høre du nærmere
Et "firma" uden cvr-nummer, ingen adresse, og en telefon der åbenbart kun besvares på engelsk....... Intet om hvem der står bag. Hold jer langt væk.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også