Motorcykler

Hej Admin
Motorcyklister er i høj grad "lav-det-selv" typer og vi elsker at kunne rådgive hinanden med vedligehold eller renovationer af eks. gl. motorer.
Jeg tror det kunne blive en succes ved at oprette en gruppe for ovenstående.
mvh

John Bo

------------------

John Bo smile
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Bo.

Som du har kunne læse andet sted på siden, har vi også overvejet kraftigt. Giv os lige lidt tid.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Jeg må tilslutte mig ønsket om en gruppe for motorcykler. Bevæggrunden for Lav-Det-Selv var jo netop at de ”almindelige” nyhedsgrupper manglede overskuelighed – og selvom ”dk.fritid.motorcykel” er en af de bedre nyhedsgrupper er det stadig besværligt og uoverskueligt at benytte den; jeg har faktisk helt droppet at bruge den af samme grund.

Det er også et faktum at vi motorcyklister kun meget nødigt overlader det til andre at pille ved vores maskiner. Lad det ikke blive ved overvejelserne; lad os få en gruppe til vores cykler så snart det er muligt. Hvis der er nogle der kan lide at udveksle råd og erfaringer er det os motorcyklister! Jeg tror faktisk at der gemmer sig en del motorcyklister herinde – jeg oplever i hvert fald at mine medcyklister har en vis tendens til at gøre langt mere end arbejdet på cyklen selv. Og nårhja; de fleste af de medcyklister jeg kender er ”selvfølgelig” også lystfiskere (hvilket vel i grunden også siger noget om det dér med viljen til at udveksle råd og erfaringer!?).

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
Gruppen Lav-Motorcykel er nu oprettet - god fornøjelse!

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis