Vanskelig egetræs-køkkenbordsplade

Et vinkelkøkken med vask i den ene ende og nedfældet indduktionskogeplader i den anden - begge langt tætter på endegavlene end de anbefalede min. 250 mm.
Der skal monteres en 60x20 mm hulkehl på bagsiden og endegavlene.

Er der nogle som kan anbefale et firma der kan løse denne opgave.
Det forekommer mig, at der engang var noget som hed 'Ålborg Træ' og som skulle være meget velrenomeret - ser ikke ud til at eksistere længere.

"Lad falde hvad ikke kan stå"

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
spekva 75582511 www.spekva.dk laver absolut 1. kl. massivplader. De kan løse din opgave!

 

Hvad er det der gør, at du ikke kan lave det selv ? er der noget specielt ved det som gør det svært eller ?

http://www.lyrk.dk
Spekva er det fortsættende selskab i en fusion med lige præcis Ålborg Træ.
... og jeg kan garantere dig 1. kl med kryds og bolle. De har lavet plader de sidste 30 år. Johannes Spek startede og HTH overtog, nu fusioneret med Aalborg. Var nok de første til at lave stavlimning med hel stav i forkant og håndpudsede hulkehler. Jeg har ingen interesser eller aktier - hehe

 

Annonce
Skrevet af Naveren på 29 jul 2011 07:25
Hvad er det der gør, at du ikke kan lave det selv ? er der noget specielt ved det som gør det svært eller ?

Hej Naver,

Grunden til at jeg ikke laver det selv er, at al sagkundskab tilsiger, at det IKKE kan lade sig gøre.
Der er ca. 90 mm ud til endegavlene fra vask og kogeplader (incl. hulkehl-liste)

Jeg har stor lyst ved at forme mine omgivelser og lave alt selv til de højeste arkitektoniske og håndværksmæssige standarder - men her kaster jeg håndklædet i ringen!

Jeg har brug for al den erfaring og ekspertise jeg kan få og det betaler jeg gerne for, i det lønlige håb, at jeg kan slippe for noget plastic-køkkenbordsplade pis.


"Lad falde hvad ikke kan stå"

@uldal
Hvis man nu kun har gået 7 år i skole, ville 7.kl's arbejde så ikke med en vis sandsynlighed være bedre end 1.klasses arbejde?

"Lad falde hvad ikke kan stå"

OK, du har en holdning der, men hvorfor så spørge efter tips og råd, når du selv er så h.... klog? Desuden skulle du nok gå de 7 år om, med den stavning

 

Skrevet af KLAMPhugger på 30 jul 2011 07:38
@uldal
Hvis man nu kun har gået 7 år i skole, ville 7.kl's arbejde så ikke med en vis sandsynlighed være bedre end 1.klasses arbejde?


Uldal,- ovenstående er da en joke, vittighed, spas, spøg. Kan ik se hvordan det kan læses anderledes....??
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis