go-kart motor hjælp

så prøver vi igen.... jeg har kastet mig ud i et projekt en go-kart med plads til 5 og ja jeg skal bruge en motor der kan trække lidt men da mit budget ligger omkring de 1000,- og jeg har stort set ingen erfaringer med motor ville jeg spørger jer så en motor til omkring 1000,-

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det hjælper dig ikke at starte flere tråde om samme emne, og som jeg skrev til dig får du ikke ret meget motor for 1000,00 kr. hvis den skal kunne trække 5 personer.
hvis der skal være plads til 5, så er det vel knap nok en gocart mere, da den så skal have en hvis størrelse,- også mht motor som du skriver.
Jeg kan sagtens finde biler på gul og gratis der kan starte/køre til under 1000 kr, hvor der jo så er en stor nok motor i til dit projekt, men at kaste den over i "din gocart", er nok overkill.

Du bliver nødt til at skrive lidt mere om hvad du har tænkt dig,- feks opbygning, størrelse, formål, ønsket hastighed, hvad har du af styretøj, aksler m.m. Det vil hjælpe dig til at få mere kvalificerede svar

Mvh
Jan
Jo Jan men knægten skriver private beskeder til mig, han har vist ikke fattet at det er her han skal svare. Nu har jeg beskrevet lidt af det han spørger om, jeg tror dog ikke at det vil hjælpe ret meget, da jeg fornemmer at han slet ikke er klar over konsekvensen ved et køretøj til 5 personer. Han vil jo heller ikke kunne køre andre steder end på en bane når han ikke er gammel nok til at have et kørekort.
Han er heller ikke klar over at han som fører af en sådant køre tøj skal have ansvars forsikring på køretøjet, da han jo som fører skal betale hvis der sker hans pasagere og andre noget.
Men drømme er jo da stadig gratis
Synes der er en lidt sarkastisk/nedladende tone i dine svar håndværker...

Der findes vel ikke dumme spørgsmål, og hvis de udspringer af drømme om et sådan køretøj så fint med mig. Angående lovlighed og ansvarsforsikring så er det hans egen sag. Det skal ikke afholde os fra at give ham råd om en løsning på hans problem. Og så kan vi selvfølgelig oplyse om at det er på en mark/bane han skal kører hvis det er osv.

Vi må se om der dukker mere info op om projektet. Ellers slutter tråden jo bare her

Mvh
Jan
Det var nu ikke for at være sarkastisk eller nedladende, men blot realistisk.
Vi har vel alle som knægte rendt rundt med drømme om det helt store køretøj der bare ku det der do, men det blev ved drømmen, for når ens gamle fortalte hvad der skulle til, kunne vi godt se at det var urealistisk.
Annonce
En gokart til 5 personer er jo ikke en gokart, men en bil.. en stor MC motor eller en bilmotor skal der nok til. men må også sige at det er noget urealistisk.

Og ang pengene, så er 1000 kr til en motor for lidt. man kan godt finde en motor til 1000 kr, men så er det en gammel en som sikkert trænger til et stort service, og delene til det alene koster sikkert 1000 kr..
jeg har droppet det med for enden så den har kræften i bag enden og skelletet er færdig for motor´ern i morgen et løbehjul der køre på benzin og så skal jeg bare svejse lidt så den sidder fast da den allerede har et s´hjul og der blev kun plads til 4
ps fik den gratis
du må lægge nogle billeder op. Lyder som noget af et køretøj
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis