Vedr. EL og VVS på 1. sal

Nogle der har en idé til hva prislejet er?

Der ska ca. være 10 kontakter i alt (plus-minus) og 5 radiatorer, der er 150 m2 i alt, kan 15.000kr. til hver dække det?
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor meget vil du kunne lave selv? Ville du kunne føre alle elektrikerrør og lignende så han bare skal skyde ledninger i dem?

Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

Skrevet af Bondefruen på 26 jul 2011 19:19
Nogle der har en idé til hva prislejet er?

Der ska ca. være 10 kontakter i alt (plus-minus) og 5 radiatorer, der er 150 m2 i alt, kan 15.000kr. til hver dække det?

Jeg hørte for nogle år siden, at en tommelfingerregel vedr. VVS siger det koster ca. 10.000 kr. pr. radiator med rørføring osv. Der er rigtig meget arbejde ifm det. 

Mht. el, skal der vel også være loftsbelysning m.m.m? Gang hellere dit estimat med 3+ for en meget mager installation.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hva' er det for mo'et roderi?

For et par dage siden var der styr på elektrikeren.

Nu spør' du om priser.

Hvorfor spørger du ikke dem der skal lave arbejdet. De ved jo ganske præcis hvad det skal koste.

Hvem spør' du om prisen på leverpåstej. Din skohandler?
Hpox....De spørger sikkert om priser, for at vide hvad lag det ligger i...Vil da også selv gerne have en ide om hvad det koster før man starter et projekt om....Så det syntes jeg er helt fair...
Annonce
Muligvis.

Men alene spørgsmålet er jo helt hen i vejeret. Det er i en tidligere tråd oplyst at der erca 150m2 og der skal være 5 rum.
Det giver jo minimum 25 stikkontakter. men nærmere 40. Dertil et antal udtag samt afbrydere. Måske osse 40 sti. incl. det løse.

Hvad skal fruen med et svar på stykprisen på 10 kontakter?

At spørge her på siden svarer jo fuldstændigt til at tabe sin pung på en mørk aften. I grøftekanten, midt mellem 2 løgtepæle. Men lede på fortovet under gadelygten. For der er lyset jo meget bedre! :o)
Mange tak, Profi jeg ville jo gerne vide om ham elektrikkeren vi har fundet er dyr eller billig i forhold til andre, hvis Hpox (eller hva det var der stod) ikke forstår hva jeg vil med spørgsmålet, må personen da hellere end gerne springe over tråden.
Men den går ikke Madam.

Enhver 7-årig kan jo finde ud af at spørge hvad en stikkontakt koster. Du spørger kun fordi det er muligt at spørge. Et meget udbredt fænomen for tiden. Så slipper man også for at tænke selv.
Men du bidrager jo overhovedet ikke med noget som helst!!!
Hvorfor forklarer du ikke baggrunden for dit spørgsmål?
Når du nu hævder at der er en begrundelse for samme ?
Tror du at det er en slags gratis svar-automat der bare spytter de rigtige svar ud?

Det er det selvfølgelig ikke. Alle læserne, og ikke kun du, Bondefruen, skal kunne bruge spørgsmål og/eller svar til noget.

(Og så gælder det som altid at såfremt et spørgsmål ikke kan forstås af læseren så der det spørgeren der ikke forstår at forklare sig, at kommunikere. At tænke andet er arrogance ud over det utålelige)
Hold da op hpox vidste ikke at du var sheriffen her på sitet. Altså ham der skulle bestemme hvad folk skulle spørge om.
Håber ikke han har jagtet dig væk fra sitet bondefrue. Det er heldigvis ikke os alle der har den negative attitude
Jeg bestemmer naturligvis ikke noget.
Men argumenterer for mit synspunkt!
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis