motor hjælp til sæbekassebil

davs venner jeg er en dreng og jeg har kastet mig ud i noget af et projekt jeg vil bygge en sæbekassebil med plads til 5 personer alt går som det skal tar tid men det gør det jo men jeg ville gerne havde at den var motor trukket på forhjulene og jeg har ikke forstand på noget af det med motor så jeg tænkte på om nogle af jer vidste noget om en god motor til rimelige penge ´da mit budget på motoren er på 1000,- kr ny brugt og når ja jeg ville jo gerne ha´ et sted at køre hvor køre i henne med dem?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jaxze.
Du er nok nød til at lære noget mere om hvordan man laver en forhjuls trukket bil, så vil du nok finde ud af at det ikke lige er noget for en sæbekassebil. Og med dit buget bliver det højst til en persons sæbekassebil, og vil du som sæbekassebil lave den af træ ( grunden til at de hedder sæbekassebil er fordi at på fabrikkerne fik de sæbe i store trækasser, og var vi knægte så heldige at kende en som arbejdede sådan et sted, kunne vi få sådan en kasse. )
Men skal den kunne holde til en motor og markkørsel, skal den altså bygges af stålrør o.l.
Hvis du er heldig kan du sikkert finde en brugt cylinder plæneklipper motor til et par hundrede kroner.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis