dampspær i loft

Hvad for en dampspær skal man bruge inden man sætter træ loft op

lidt om byggeriet kan se min isolering mine spær og en forskaldning men den vender forkert folk siger at den skal vende om så man sætter træ loftet op langs huset så skal have et lag forskaldning mere men ikke noget problem for mine lampe udtag kan bare flyttes  men jeg vil sætte min dampspær på den forskaldning jeg kan se nu    den skal vel tættes med noget tape omkring loft udtag   hvad med op af væggen der skal den vel også være tæt?


 

Hvad for en dampspær skal man bruge inden man... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hpox....Du er svært gavmild i dag, sådan uddele . og , til blackbird. Du ved jo aldrig hvornår du selv kan få brug for dem ;-)
man er nok morsom hpox og undskyld at jeg troede at dette var et seriøst forum det er sku nemt at være morsom på andres bekostning

 

Ikke alene er det morsomt, det er osse skide skægt.
Ved du hvad blackbird?

Der er simpelthen grænser for hvor nærtagende man kan være når man bigiver sig ind på en offentlig tilgængelig hjemmeside.

Det er en ærlig sag ikke at kunne stave, eller ramme tasterne eller forklare sig på skrift. Selv har jeg problemer med at tasterne åbenbart hele tiden skifter placering på tastaturet. :o)

Men det er ikke i orden ikke at prøve og i dit tilfælde har jeg simpelthen svært ved at forstå hvad du skriver - og mener.

Derfor den lille spøgefuldhed!

Men hvis du har behov for at blive fornærmet så er det helt fint med mig. :o)
Du svarede da hver gang så du må da forstå hvad jeg skriver . Men tasterne er ikke så store på min mobil så derfor ingen ,. De er ikke til at ramme så nu stopper jeg den her tråd for du tror jo at du er fejlfri ,og jeg har nok brug for hjælp igen men hvad hvis der er mere end 30mm op til isoleringen i det link du brugte står der at det ikke gælder i en familie hus hvis jeg kigger det rigtige sted ?

 

Hej

Du kan ligge din dampspærre ind i isoleringen da det er lovligt at det ligger max 1/3 inde så er der plads til og trække ledninger og rør uden på så er du også fri for og lave hold i dampspærene (et godt tip er at ligge det en lægts tykkelse inde)

God arbejdslyst 

rvejsgaard

 

Få dig en neglelak der holder længe i mange farver.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis