Mørtel?

Hejsa

Vi skal til at støbe leca blokke op til en indervæg, min far mener at mørtel er andet end vand, sand og vand blandet sammen - mens jeg mange steder ser at det er det.

Men hvad mener i?

Hvad skal jeg bruge, blandingsforhold osv?

Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
http://www.weber.dk/facade-og-mur/weber-produkter/produkter/opmuringsmoertler/weber-kc-5050700-bakke-0-4-mm-receptmoertel.html

Her kan du læse lidt om mørtel - og se hvad der der er i de forskellige typer mørtel.
Det gælder helt generelt at der for de allerfleste bygningsmaterialer findes bunkevis af arbejdsbeskrivelser, monteringsvejledninger, blandeforhold og opskrifter. Samt alt muligt andet der kan hjælpe den ubehjælpsomme - GDS'er. Og tilsvarende profesionelle..
Gør det til en vane at finde alle de råd og viden som stilles til din rådighed af leverandører og fabrikanter.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis